Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Toto - Larvik 04


Peri

Anbefalte innlegg

Wow, dette var jammen litt av en konsert.

Definitivt en av de bedre konserter jeg har sett - hvis ikke den beste. Hadde det ikke vært for den lokale tullingen som kapret mikrofonen og tok den helt frem til toto gikk på scenen, hadde det blitt en komplett konsert-opplevelse.

Toto var virkelig i storslag, og anført av en energisk Steve Lukather leverte de et kanon show. Jeg har vel trolig aldri sett et tightere band live. Men: det var ikke bare teknisk brillianse som kjennetegnet Toto. I motsetning til band som Dream Theater var de ikke bare tighte, men de gav også alt for publikum! Gutta storkoste seg på scenen, og det smittet over. Jeg sto helt forran inntill gjerdet, og der var det i alle fall topp stemning.

Steve Lukather imponerte virkelig. Mannen har jo en utrolig bra teknikk, og alt han gjorde var ikke uventet perfekt. Særlig imponert ble jeg over kassegitar-soloen hans. Han spilte veldig kult, sinnsvakt fort, meget rent og viste at han slett ikke trenger å "gjemme seg" bak masse vreng. Simon Philips sin solo var jo genial, og Bobby Kimball sang faktisk bra. Jeg er også imponert over porcaro, som gjorde betydelig mer ut av seg live enn på cd. Bra bass lyd. I det hele tatt var det meget bra lyd, selv helt foran hvor jeg sto.

Dessverre fikk vi ikke testa ut Larvik/Stavern by by night, da lommeboka dessverre var tom. Men Hovlandbanen camping gjorde definitivt susen:D

Kommer tilbake med bilder fra konserten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaah konserten var knall! han lokale(?) tullingen var håpløs ja, har aldri sett han før faktisk.

Synes konserten var absolutt av de beste jeg har vært på. Lukather imponerte meg voldsomt, visste heller ikke at han sang så bra. Sto vel 5-10 m fra gjerdet, midt på scenen. glimrende plass! Første gang det arrangeres konsert på revet i larvik, men synes det var et dritbra konsert sted.

Larvik by night er ingenting å skryte av, like greit du droppa det, Donna ;) en kamerat og jeg stakk en tur ut, men ble ikke lenge, de stedene med 18 år i Larvik er liksom ikke noe særlig morsomme å være på. Stavern om sommern er brra, så der var det nok liv! Skal dit neste helg tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revet var kult, men er ganske så mye tøffere på FMV i Fredrikstad. Burde vært der:D

Vi sto en hel gjeng helt inntil gjerdet på midten. Fett å stå RETT under gutta. Var en fyr rett bak oss med en stor tatovering av ansiktet til Jeff Porcaro. Stilig, men sykt, hehe. Da er det ikke så ille med kameraten min, som bare har helt lik tatoo som luke. Den candyman saken. Nei, det var 1. stk. knall konsert, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen bilder som en i bandet vårt tok:

009031.jpg

Bobby Kimbal var i storslag.

009001.jpg

Steve Lukather beviste at han definitivt er en av de beste i verden.

009002.jpg

En helt lik gitar som denne skulle da gitaristen vår få signert i dag, men den gang ei. Den er forsinket i posten fra Amerika.

009008.jpg

Ser du kanskje deg selv her, hallvardo?

009011.jpg

Fint bilde

009013.jpg

Luke kan tappe også han.

009024.jpg

Porcaro imponerte.

009018.jpg

Det samme kan sies om Mr. Philips bak trommene.

Alle fotos: Jørgen Braastad.

For flere bilder og utfyllende rapport fra konserten, gå inn på www.aporia.no og velg media og bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fete bilder. Dette kan Jørgen ja (når han ikke sitter på scenen i 15 minutter og irriterer DeLillo Stenberg hah)

Hah, det var festlig. Lars Lillo var så full at jeg fortsatt ikke skjønner hvordan han la merke til det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.