Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spillejobb i et bryllup


Atomic

Anbefalte innlegg

Vi kan spille vi, her er vår myspace: myspace. Og for å understreke det, den prisen der var bare et vilt forslag tatt fra løse lufta, siden jeg ikke har særlig peiling, så vi spiller nok for en del billigere enn det. Vi kan også reise flere steder i landet, men ikke hvor som helst da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg spelte i eit bryllaup i sumar, og vi fekk 1000 på kvar, pluss bensin og utgifter dekka. Det var for kjentfolk.

Prøv å få til ein open dialog med "kunde". Det er det beste eg kan kome med. Leige av PA kostar fort 5000 til vanleg, og viss de stiller med eige anlegg bør de ta betalt for det. Kanskje det kan vere ein idé å setje opp ein spesifisert faktura for å overbevise kunden? Slik får kunden eit betre bilete av kva som kostar, og slepp å sitje med inntrykket av at alt går til øl og røyk. Dette er ikkje ei perfekt oppskrift, berre tankar teke ut frå eit trøytt hovud. Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et litt annet spørsmål, hvor kan man markedsføre seg?

Jungeltelegrafen tror jeg er det som fungerer best, bare spre det til venner og bekjente så får du kanskje spille hos dem når de gifter seg og så er det noen i bryllupet demmes som skal gifte seg osv. osv.

Tror det er det vanligste egentlig, uten at jeg skal si for sikkert da jeg har liten erfaringer når det gjelder dette - egentlig null erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.