Web Analytics
Gå til innhold
jantore

Fender Super Sonic?

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vurdert å gå til innkjøp av en Fender Super Sonic 112 combo pluss evt. et 212-kabinett i samme serie.

Jeg spiller hovedsakelig i clean,men ikke bare.Spiller litt med distortion også.

Utstyret skal i utgangspunktet brukes hjemme,til jamming og innspilling/hjemmestudio.

Det jeg vil spørre om her,er om noen har erfaringer med Super Sonic,og eventuelt hvor det lønner seg å handle?

Eller om dette er "overkill" til hjemmebruk?

(Har en sliten Roland gc408 transistorcombo fra før.)

Bor i Østfold,ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAr en combo selv, og er kjempe fornøyd, det er vel litt overkill om du bare skal spille hjemme. Den spiller høt, og det er på høye volumer den virkelig skinner. Men den er kjempe fin på lave volumer i tilleg.Vreng kanalen er fet, og kan prestere noen temmelig fete vreng lyder. Amen passer perfekt til blues/rock og egenentlig det meste, men det er virkelig klangen i clean som er grunnen til at den er så genial i mine øyne.

Supersonics er ganske dyre. Jeg vet ikke hva du vil betale, men du kan eventuelt kjøpe brukt.

Endret av fritt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har veldig god erfaring med Super Sonic på lavt volum. Den er absolutt designet for å spille for full hals (egentlig halv hals, det er da den er absolutt råest) men beholder karakteristikken sin nedover mot stuevolum også. Ser at du er fra Sarpsborg, men hvis du først er i Oslo-området en gang kan du gjerne komme innom og få prøve den vi har utstilt. Regner med at noen av de store butikkene i Oslo også har den utstilt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar på spørsmålene mine. :)

Da satser jeg på denne forsterkeren.

Ser det står en til salgs på forumet her også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei jeg har en fender super osnic combi ca et år gammel, bor i østfold. ta kontakt:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar på spørsmålene mine. :)

Da satser jeg på denne forsterkeren.

Ser det står en til salgs på forumet her også.

jeg har en fender super sonic combo. bor i Sarpsborg ta kontakt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en fender super sonic combo. bor i Sarpsborg ta kontakt

Lettere med PM kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei jeg har en fender super osnic combi ca et år gammel, bor i østfold. ta kontakt:P

PM sendt

Edit:Bestilt ny hos Scenario A/S (musikkinstrumenter.no)

Endret av jantore

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.