Web Analytics
Gå til innhold
Arne.

Det skjer en feil når jeg skal lese poster!

Anbefalte innlegg

Denne meldingen kommer opp da jeg enten velger siste side i en tråd eller trykker på knappet for å komme til sist uleste innlegg

Warning: explode() [function.explode]: Empty delimiter in /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/applications_addon/other/communityseo/sources/functions.php on line 1549

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/applications_addon/other/communityseo/sources/functions.php on line 1592

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/applications_addon/other/communityseo/sources/functions.php:1549) in /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 93

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/applications_addon/other/communityseo/sources/functions.php:1549) in /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 96

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/applications_addon/other/communityseo/sources/functions.php:1549) in /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 104

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/applications_addon/other/communityseo/sources/functions.php:1549) in /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 105

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/applications_addon/other/communityseo/sources/functions.php:1549) in /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 109

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke noe vi får rettet i kveld. Det er en feil i forumet, som oppsto da det ble oppgradert til "final release". Fiks kommer sikkert i morgen.

Feilen gjelder kun "vis siste poster". Det er fullt mulig å navigere ellers.

Du kan også få feil når du poster. Postene mine blir registert.

Skikkelig irriterende, beklager, men vi får ikke gjort noe med det før i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke noe vi får rettet i kveld. Det er en feil i forumet, som oppsto da det ble oppgradert til "final release". Fiks kommer sikkert i morgen.

Feilen gjelder kun "vis siste poster". Det er fullt mulig å navigere ellers.

Du kan også få feil når du poster. Postene mine blir registert.

Skikkelig irriterende, beklager, men vi får ikke gjort noe med det før i morgen.

Uansett bare mulig å se første siden av trådene, selv om man navigerer på "vanlig" måte. Nå er det jo kanskje snart i orden, men tenkte jeg skulle nevne det likevel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jeg ikke klar over. Det gjøær jo forumet enda mer ubrukelig. Vi får håpe en fiks er klar snart. Det er det JonArve som har kontroll på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.