Web Analytics
Gå til innhold
Konnis

Feilmelding i forumet...

Anbefalte innlegg

Noen som kan svare på hvorfor jeg får opp denne feilmeldingen når jeg prøver å lese en tråd? Noen ganger kommer jeg rett til tråden mens andre ganger må jeg trykke på "function.explode"

Warning: explode() [function.explode]: Empty delimiter in /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/applications_addon/other/communityseo/sources/functions.php on line 1549

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/applications_addon/other/communityseo/sources/functions.php on line 1592

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/applications_addon/other/communityseo/sources/functions.php:1549) in /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 93

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/applications_addon/other/communityseo/sources/functions.php:1549) in /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 96

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/applications_addon/other/communityseo/sources/functions.php:1549) in /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 104

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/applications_addon/other/communityseo/sources/functions.php:1549) in /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 105

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/applications_addon/other/communityseo/sources/functions.php:1549) in /home/gitarnorge/beta.gitarnorge.no/www/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 109

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme her også, innmari irriterende, helt til jeg fant ut at jeg kunne trykke på function.explode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her og. Klarer heller ikke å bytte side da "function.explode" tar meg til første siden av tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her og. Klarer heller ikke å bytte side da "function.explode" tar meg til første siden av tråden.

skulle til å si det, blir værende på første side.. hva skjer? :(

Får ikke postet, så forsøker å redigere denne-

Veldig kort versjon- forumet er oppgradert til "final", og da dukket denne saken opp. Blir trolig rettet i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opplever fortsatt feilmelding av og til når jeg poster. Flere som har opplevd det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva sier feilmeldingen?

Tenkte jeg skulle kopiere, men. Tror det er når jeg siterer.... Skal vi se.....

Nei, da gikk det selvfølgelig greit....

Endret av Audun

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.