Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Killswitch


Alfi27

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er to muligheter som er ganske enkle.

1. Ta ut en tonekontroll, og sett inn en bryter koblet som en killswitch i stedet for.

2. Lag en gitarkabel med innebygget killswitch.

Video av "Ledningtrikset":

YouTube - How to make a Kill Switch for Guitar Hero.

Hehe, killswitch rickrolled.

Passet særdeles godt til denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh- hvem har sagt det?

Begge de to framgangsmåtene jeg har nevnt, er fullt mulige å gjøre på en strat, og passer akkurat like godt som på en LP. Faktisk så er det lettere å gjøre det på en strat, fordi den er enklere å skru fra hverandre og lodde i. Trykkbryter eller vippebryter har ingeting med saken å gjøre. Du kjøper det du har mest lyst på, uansett hvordan. Ledingstrikset krever heller ikke trykkebryter, i og for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil aller helst ha switch, men siden det ikke er så smart å gjøre på en strat så får jeg vel bare glemme hele prosjektet:(

Hvorfor er det ikke så smart å gjøre det på en strat ? Det jeg og andre foreslår er jo at du f.eks monterer en vippebryter ikke ulik den som sitter som pickupvelger i en les paul (eller en trykknapp om du vil) i nærheten av volum/tone kontrollene eller som en erstatning for en av disse. Grunnen til dette er fordi den originale pickupvelgeren i en strat ikke er så godt egnet som killswitch.

Gå tilbake 15 innlegg og les alt om igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.