Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ferske DBZ bilder


rocktrond

Anbefalte innlegg

Jeg ble veldig usikker på om jeg faktisk likte de linjene de lager. Linjene som fortsetter litt videre inn i gitaren.

Spennende twist, men personlig synes jeg det så litt rart ut.

Hva slags pickups bruker DBZ?

Vi liker så forskjellig, og det er jo nye/uvante linjer så for noen krever det sikkert litt tilvenning :)

DBZ bruker egne pickups på noen modeller og EMG på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Prøvde en av de billigere DBZ modellene som Trond hadde med seg opp til Fosen Rock Festival og må si jeg var imponert over kvalitet og finish på en såpass billig gitar. Halsen var bla. a. veldig god ifht. det man kan forvente. Pickups (ikke EMG) var kanskje ikke top notch, men helt ok. For de som har sans for den type gitarer, vil jeg absolutt anbefale å se nærmere på disse.

Edit: Var vel Barchetta jeg prøvde, og den koster i overkant av 3 lapper. Mye gitar for lite penger. Det er helt sikkert!

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en av de billigere DBZ modellene som Trond hadde med seg opp til Fosen Rock Festival og må si jeg var imponert over kvalitet og finish på en såpass billig gitar. Halsen var bla. a. veldig god ifht. det man kan forvente. Pickups (ikke EMG) var kanskje ikke top notch, men helt ok. For de som har sans for den type gitarer, vil jeg absolutt anbefale å se nærmere på disse.

Edit: Var vel Barchetta jeg prøvde, og den koster i overkant av 3 lapper. Mye gitar for lite penger. Det er helt sikkert!

Tusen takk for gode reviews Audun.

Om du sikter til den Ferrarirøde - så er det Barchettaen som koster litt over 3 lapper ja. Ellers husker jeg du "klådde på" Boleroen ganske mye (den LP aktige greia :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.