Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hei !


stifa

Anbefalte innlegg

Hei folks!

Mitt navn er Stian og jeg bor i Ørland Kommune halvannen time ca. fra Trondheim. Jeg spiller hovedsakelig bassgitar som jeg har gjort i et år og 3-4 måneder. Jeg gjorde storinvistering (delvis ufrivillig, grunnet veldig lavt utvalg) på en fem-strenger fender bass for omtrent et halvt år siden. Betalte 9500.

Har nylig kjøpt en bassforsterker (Eden Nemesis 400w) til 6500 og den rocker jævlig rått! Jeg gjorde den store tabben å starte å spille høyrehendtbass, (er selv venstrehendt), dette angrer jeg på men gidder ikke å begynne på nytt hehe :P

Det var alt om meg hehe.

Rart jeg ikke har visst om dette førumet før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet!

Jeg vil nå si at du gjorde et godt valg da du begynte med høyrehendt bass,

tenk på utvalget av basser du har nå i forhold til om du hadde spilt venstrehendt! :)

ja, jeg vet, det er elendig utvalg. Det var bare 2-3 5-strenger høyrehendt basser der jeg kjøpte bassen da hehe. Tror det var 1 eller 2 venstrehendt firestrengere der... topp utvalg ikke sant hehe?

(butikken er Tre-45 i Trondheim)

Glemte å si musikkstilen min. Spiller mest rock, gammelt og nytt. Blir NØDT til å spille litt metall i blandt når jeg jammer med mine metal-elitist brødre. Håper at det er noe band her på Ørlandet som trenger en bassist, selv om det virker som om det ikke er. Fordi å jamme med datahøytalerne er ikke så morsomt :'(

det var spesielt! :D men særpreg er bra ;)

Velkommen hit!

hva er spesielt?

Endret av Stian F. Aune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.