Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt fra meg


iceythe

Anbefalte innlegg

Begynner å gå opp for meg hvor vanskelig jeg skal ha det i mine instrumentale progmetal-låter. Jeg vil ikke "resirkulere" for mye, men jeg vil fortsatt beholde en tematisk stemning uten å måtte finne på noe nytt for hver parti. Jeg har kanskje valgt en for vanskelig sjanger fordi jeg er dårlig på å finne på noe nytt. Kanskje litt for mye?

Vet ikke om partiene passer sammen lenger. Skulle bli en liten "reise" men jeg vet ikke hvor nå.

Fortsatt usikker om det var riktig av meg å poste. For jeg har samme følelse som sist, sitter igjen og ønsket at jeg kom på no annet og mer fresht.. Håper det ikke skuffer så mye! Masse dumme leads oppi der..

Trommer er SD2.0 med litt fra gamle dfh, litt fra Avatar og bittelitt fra MF.

Gitar og bass er RG7321 og BB615 (podxt)

SoundClick artist: Iceythe - Hi!! pleased to meet you! Products of caffeine intoxication inside, watch your step

PS: Slutten er så som så. Ble brått avsluttet. Gikk lei driten. Har planer om en Pt. 2 senere, om jeg en dag manner meg opp nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns på ingen måte at dette virker som en for vanskelig sjanger for deg å mestre. Personlig meinar eg at overgangane passar til tross for at det er veldig progressivt. Det er mange gode idèer her!

Liker veldig godt lydbiletet ditt også! Det er kanskje litt for mykje trykk i basstromma, men den effekten passar tidvis ganske godt med heilheita.

Kort fortalt; ganske fett! Gleder meg til å høyre en eventuell Pt.2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det her er så uendelig mye bedre å poste enn noen som sweeper noen arpeggioer uten tanke på melodi,eller at man faktisk kan lage

en hel låt.Du lager jo MUSIKK !!

..tilogmed skikkelig musikk, det er tøft det her..litt mye volum på trommene etter min smak (liker å høre gitar..;-) )

Spennende progresjoner også..VELDIG bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.