Web Analytics
Jump to content

God nyhet

PL3ktEr
 Share

Recommended Posts

Line 6 har gitt beskjed til de fleste butikk rundt om i landet om å sette den veil. prisen på Pod 2 ned fra 3400,- til ca. 1900,-. Dette er jo en kjempe gledelig nyhet ettersom jeg lenge har vurdert å kjøpe denne effektboksen :P, dersom din lokale butikk ikke har dette som veil. pris så må dere bare si att de skal ringe line 6, så ordner alt seg :mrgreen:

nope, bare hørt at den ikke duger til livebruk, men at den er ypperlig til hjemme- og studiobruk. Er ikke så begeistret for digitale forsterkere, så jeg holder meg langt unna alt som lukter av Line6 så lenge det lar seg gjøre :mrgreen:

Jeg vil anbefale guitar port på de sterkeste, du har de samme ampene og effekt muligheten der som du har på poden. Men du har da ikke muligheten til og bruke den live da. Men til hjemme bruks så vil jeg si den er glimrende. I hvertfall for meg :-)

Det er en ganske gigantisk forskjell på 2 og XT som jeg ikke fant ut før jeg bytta.,. Alt av software og motorer osv er bytta i xt . Så den låter MYE mindre digitalt og ekkelt enn 2.0.

Jeg har skrudd frem en del lyder , og lasta ned andre , som jeg syntes er skikkelig god gitarlyd også. Så ... opp til dere..

Nilsefix