Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

God nyhet


PL3ktEr

Anbefalte innlegg

Line 6 har gitt beskjed til de fleste butikk rundt om i landet om å sette den veil. prisen på Pod 2 ned fra 3400,- til ca. 1900,-. Dette er jo en kjempe gledelig nyhet ettersom jeg lenge har vurdert å kjøpe denne effektboksen :P, dersom din lokale butikk ikke har dette som veil. pris så må dere bare si att de skal ringe line 6, så ordner alt seg :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope, bare hørt at den ikke duger til livebruk, men at den er ypperlig til hjemme- og studiobruk. Er ikke så begeistret for digitale forsterkere, så jeg holder meg langt unna alt som lukter av Line6 så lenge det lar seg gjøre :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale guitar port på de sterkeste, du har de samme ampene og effekt muligheten der som du har på poden. Men du har da ikke muligheten til og bruke den live da. Men til hjemme bruks så vil jeg si den er glimrende. I hvertfall for meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ganske gigantisk forskjell på 2 og XT som jeg ikke fant ut før jeg bytta.,. Alt av software og motorer osv er bytta i xt . Så den låter MYE mindre digitalt og ekkelt enn 2.0.

Jeg har skrudd frem en del lyder , og lasta ned andre , som jeg syntes er skikkelig god gitarlyd også. Så ... opp til dere..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.