Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefal ein chorus-pedal!


Jens-K

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du er interessert i min Boss CE-3 med "supreme leslie mod" er det bare å si i fra.

Det er en Japan "green label" modell.

Supreme leslie modden gjør så du kan få dypere og raskere chorus, men samtidig bruke den som før modifisering.

Den har fått større "range" for å si det sånn. Den har selvfølgelig fått blå-lilla lysdiode også :)

må nok ha 700,- for den. Si ifra på PM om du er interessert.

Jeg har som sagt tidligere i posten to choruspedaler, og jeg har bestemt meg for å beholde Ibanez CS-9'en ettersom den egentlig er svigerfar sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville først sjekket ut hva slags chorus lyd du er ute etter. Det er enkelt å finne eksempler på de fleste vanlig suspects og de låter ofte litt forskjellig. Hvis du bare skal ha en chorus ville jeg kjøpt en Boss CE2.

Nettopp, derfor er eg ute etter anbefalingar, slik at eg kan sjekke ut dei enkelte pedalane via lydklipp osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er interessert i min Boss CE-3 med "supreme leslie mod" er det bare å si i fra.

Det er en Japan "green label" modell.

Supreme leslie modden gjør så du kan få dypere og raskere chorus, men samtidig bruke den som før modifisering.

Den har fått større "range" for å si det sånn. Den har selvfølgelig fått blå-lilla lysdiode også :)

må nok ha 700,- for den. Si ifra på PM om du er interessert.

Jeg har som sagt tidligere i posten to choruspedaler, og jeg har bestemt meg for å beholde Ibanez CS-9'en ettersom den egentlig er svigerfar sin :)

Er på sjøen og blir her i 6 veker, muleg eg tek kontakt når det nærmar seg heimreise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har etter kvart blitt småforelska i chorus-effekten, og trur nesten dette må bli det neste på brettet. Kom med anbefalingar! Noko over 1500 kr er ikkje aktuelt. Har kika litt på Visual Sound sin Liquid Chorus og synst denne høyrest tøff ut, har nokon her på forumet testa denne? Ellers kan jo også Boss sin enkle chorus vere aktuell...

boss sin er veldig god, har den selv og den vil ikke bli byttet ut for ¨å si det sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvis du er interessert i min Boss CE-3 med "supreme leslie mod" er det bare å si i fra.

Det er en Japan "green label" modell.

Supreme leslie modden gjør så du kan få dypere og raskere chorus, men samtidig bruke den som før modifisering.

Den har fått større "range" for å si det sånn. Den har selvfølgelig fått blå-lilla lysdiode også :)

må nok ha 700,- for den. Si ifra på PM om du er interessert.

Jeg har som sagt tidligere i posten to choruspedaler, og jeg har bestemt meg for å beholde Ibanez CS-9'en ettersom den egentlig er svigerfar sin :)

Hei, har du den til salgs enda?

aquapure2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.