Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP Custom Shop Gitar, is this guitar real?


scarcarous

Anbefalte innlegg

Hmm.. Hadde jeg brukt såpass mye penger på en gitar så tror jeg kanskje jeg ville spandert på meg noen ekstra hundrelapper og fått en skikkelig kasse til den, men det er kanskje bare meg? (Sånn i forhold til han som bestilte og valgte bare bag).

Ellers; grattis med gitar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. Hadde jeg brukt såpass mye penger på en gitar så tror jeg kanskje jeg ville spandert på meg noen ekstra hundrelapper og fått en skikkelig kasse til den, men det er kanskje bare meg? (Sånn i forhold til han som bestilte og valgte bare bag).

Ellers; grattis med gitar :)

og straplocks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man fortsatt bestille explorere av den gamle typen fra customshoppen? :blink:

Jo, ifra Japan. Men de har strammet inn reglene, så de har ikke lov til å sende gitarene ut av landet.

Mener jeg å huske fra ESP-forumet :P

EDIT: Leif

Endret av Haakenstad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, ifra Japan. Men de har strammet inn reglene, så de har ikke lov til å sende gitarene ut av landet.

Mener jeg å huske fra ESP-forumet :P

EDIT: Leif

Så om du er i japan, og kjøper deg en explorer og skal ta den med hjem, da blir du stoppa i tollen: "oh no, a ESP Explorer!" contact the police!" ? :P

tøft om import av explorergitarer blir like omfattende som import av narkotika. Folk som spiser opp headstocken osv for å komme gjennom tollen.

ja søkt innlegg, men det er vel ingen som kan hindre deg i å ta med gitaren hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om du er i japan, og kjøper deg en explorer og skal ta den med hjem, da blir du stoppa i tollen: "oh no, a ESP Explorer!" contact the police!" ? :P

tøft om import av explorergitarer blir like omfattende som import av narkotika. Folk som spiser opp headstocken osv for å komme gjennom tollen.

ja søkt innlegg, men det er vel ingen som kan hindre deg i å ta med gitaren hjem?

Er vel tollen da ? :P Men tviler på at de egentlig bryr seg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Så om du er i japan, og kjøper deg en explorer og skal ta den med hjem, da blir du stoppa i tollen: "oh no, a ESP Explorer!" contact the police!" ? :P

tøft om import av explorergitarer blir like omfattende som import av narkotika. Folk som spiser opp headstocken osv for å komme gjennom tollen.

ja søkt innlegg, men det er vel ingen som kan hindre deg i å ta med gitaren hjem?

Haha :P fin den der xD Jeg kjøpte gitaren ny fra meestursparkle i år å har ikke bestukket suzuki eller hva du kalte han nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.