Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP Custom Shop Gitar, is this guitar real?


scarcarous

Anbefalte innlegg

Ja det er det jeg tenker og. Jeg synes det er rart, men nå er den jo fra '95.

Det jeg også synes er rart er at jeg fant en Custom Shop model av ESP (Ikke samme modellen) og den hadde serial number, pluss at det sto ESP Custom Shop og ikke ESP Custom Guitars.

Synes den er fin og alt, men det at den selges såpass billig til å være ESP Custom "Guitars" og det ikke følger med serial number eller kasse synes jeg er litt rart ...

Igjen, jeg har ingen greie på ESP whatsoever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, det er kanskje ikke så spesielt billig, når den tross alt er en del år gammel. På Ebay har jeg rett som det er kommet over Jackson customs som koster det samme. Men det har jo vært i USA, hvor gitarer generelt er billigere enn hva de går for i Norge.

edit: uansett burde du vel ærklig talt få den i kasse? Antar at den originale kassa har forsvunnet ut av bildet på et eller annet tidspunkt, men når du betaler nesten 10000 burde disse folka kunne skaffe en kasse for deg. Bare rett og rimelig

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ESP leveres i kasse ja.

Men det er ikke uvanlig at de ikke følger med.

Mange skaffer seg jo ordentlige flighter til såpass bra gitarer som denne.

Jeg bruker bagger(en dobbelbag er en praktisk oppfinnelse:)) på mine gitarer når jeg håndterer de selv så mange av kassene mine er solgt/gitt bort/mistet haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har jeg fått svar på enda en mail og de sa:

"Det er et serial number på neckplate.

Karen som innbyttet den, fikk baggen da han kjøpte den ny."

Jeg tror nok jeg tar den og hvis jeg ikke liker den så kan jeg jo bare bruke returretten som de har.

Men hvordan går det med gitaren om den blir sendt med bag? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trukke det skal være noe problem å få den sent. be de sette på noe fragilelapper eller noe.

Er ikke noe problem å få sendt den, men de "fragile"-lappene er ikke verdt papiret de er skrevet på... Alt blir behandla like dårlig uansett. :)

Men å pakke den inn skikkelig, det skal de nok klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det finnes ESP merket "Custom guitars" som IKKE er laget på Customshopen og!

Mange tror at den merkinga automatisk er customshop, det er det ikke.

Jeg ville tatt kontakt med ESP Custom Shop for sikkerhets skyld, men dette ser ikke ut som en serieprod ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, for infoen. Jeg har tatt kontakt med ESP Custom Shop, sendt bilder og oversatt iniformasjonen om gitaren til engelsk.

Det er ikke farlig om det ikke er Custom Shop. Så lenge den er på høyde med en vanlig ESP "high-end" gitar så er jeg egentlig fornøyd.

Denne gitaren har vi verifisert opp og ned og i mente så jeg er veldig trygg på at det er en ESP Custom Shop, du kan slappe helt av. Han som byttet den inn er opprinnelig eier og han kjøpte den direkte fra ESP Custom Shop. Det er en fantastisk gitar som jeg er sikker på at du kommer til å like. Hvis ikke har du returrett på kjøpet. Verre er det ikke.

M

www.godlyd.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gitaren har vi verifisert opp og ned og i mente så jeg er veldig trygg på at det er en ESP Custom Shop, du kan slappe helt av. Han som byttet den inn er opprinnelig eier og han kjøpte den direkte fra ESP Custom Shop. Det er en fantastisk gitar som jeg er sikker på at du kommer til å like. Hvis ikke har du returrett på kjøpet. Verre er det ikke.

M

www.godlyd.no

Frister med kjøp... hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gitaren har vi verifisert opp og ned og i mente så jeg er veldig trygg på at det er en ESP Custom Shop, du kan slappe helt av. Han som byttet den inn er opprinnelig eier og han kjøpte den direkte fra ESP Custom Shop. Det er en fantastisk gitar som jeg er sikker på at du kommer til å like. Hvis ikke har du returrett på kjøpet. Verre er det ikke.

M

www.godlyd.no

Jeg er bare litt paranoid når jeg skal kjøpe utstyr :lol:

Ikke tro at jeg tror dere selger fake, jeg er bare veeeeeeeeldig forsiktig når jeg kjøper en gitar jeg ikke får prøvd først og returetten er jeg glad i ^_^

Det har dere sikkert skjønt ^_^

Frister med kjøp... hm...

HOLD DEG UNNA GITAREN MIN!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.