Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP Custom Shop Gitar, is this guitar real?


scarcarous

Anbefalte innlegg

Altså, jeg fant denne Godlyd.no - Produkter / Gitarer / Leverandører / Brukte gitarer / ESP M-II Deluxe (1995)

og fikk utrolig lyst på den, men jeg synes det var billig til å være Custom Shop og ESP ikke minst.

Det er jo ikke no serial number såvidt øye mitt kan skue, så derfor spør jeg dere om hjelp.

Er den ekte? I så fall, hvorfor er den så billig?

Jeg har aldri hatt noe med godlyd å gjøre før, men det ser ut som man kan stole på dem med tanke på at de er såpass store innen Suhr i Norge.

Mvh.

Ossy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godlyd er ei seriøs sjappe med glimrende service så det er ingen fare.

Så den ESP`n her om dagen og det er ingen dårlig pris.

Hadde jeg fortsatt digga ESP hadde jeg kjøpt den.

Har hatt en ESP Custom shop og prøvd mange og de er meget gode rock/metal gitarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raske svar!

Personlig synes jeg under 10 000 kr for en ESP er billig, men nå har ikke jeg satt med veldig inn i ESP miljøet.

Igjen takk for raske svar.

Mvh.

Ossy

Har heller ikke voidsom kunnskap om ESP, men denne har bolt-on neck og er ikke lakkert. To features som i utgangspunktet er kostnadsbesparende? Det er uansett sikkert en knall gitar i sin "kategori".

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at dette er en Customshop, -Mye dyrere enn en standard MII Deluxe

Mener de som lå rundt 1000 dollar var customshops. Så også en standard som hadde gått for 400 dollar som i dag er rundt 2000 kr. Mulig jeg tar alvorlig feil her, men...

Edit: Uansett betyr mine innlegg i denne tråden lite, da jeg ikke har stort greie på hverken ESP eller lignende gitarer, så jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg blandet meg... ;)

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener de som lå rundt 1000 dollar var customshops. Så også en standard som hadde gått for 400 dollar som i dag er rundt 2000 kr. Mulig jeg tar alvorlig feil her, men...

Edit: Uansett betyr mine innlegg i denne tråden lite, da jeg ikke har stort greie på hverken ESP eller lignende gitarer, så jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg blandet meg... ;)

Tror nok ikke det var Customshop, lette litt på completed items osv på eBay.

Custom shops er som regel priset fra 3000USD for de billigste og oppover når du bestiller fra ESP, og det kryr heller ikke av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener de som lå rundt 1000 dollar var customshops. Så også en standard som hadde gått for 400 dollar som i dag er rundt 2000 kr. Mulig jeg tar alvorlig feil her, men...

Edit: Uansett betyr mine innlegg i denne tråden lite, da jeg ikke har stort greie på hverken ESP eller lignende gitarer, så jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg blandet meg... ;)

Fordi det er morsomt å blande seg, jeg gjør det hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettop svar på en mail jeg sendte og der sto det at det følger meg bag og ikke kasse.

Er det normalt på ESP gitarer eller kan det være at kassen har forsvunnet i løpet av årene?

Alle high-end modeller av ESP og de fleste andre produsenter leveres vel i kasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.