Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Støyproblem med M-Audio


Lukather

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje til hjelp:

Jeg installerte driveren til lydkortet på en stasjonær PC med akkurat samme Sonar programvare. Det fungerte knitrefritt. Det er en HP med XP (servicepack 2). Jeg noterte alle "preferences" for lydinnstillinger og satte opp den bærbare nesten likt. Fortsatt knitring. Hva har vi da kommet fram til? Vista suger?

Jeg har av og re-installert Sonar og driver, i den rekkefølgen. Fortsatt knitring. Har ikke prøvd å installere driveren først, kanskje jeg bør prøve.

ML: Om du har gjort denne operasjonen på Vista før, kan du være mer spesifikk? Finner mange innstillingsmuligheter, men lite om strømstyring. (Fikk med meg at portene leverte 500mA hver, skal vel være nok.)

Audun: Har ikke strømuttak nei.

PS: Takker for alle svar så langt!

Kan ikke forstå at operativsytemet skal ha noe å si, men.... Ellers er jeg "out of ammo!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å finne instillingene på min egen stasjonære vista-maskin og fant ikke frem. Mulig det ikke er mulig å regulere på vista? Da har vi lært en viktig lekse i dag: XP til arbeid, Vista til ... ... ... ... hmm... Kan du poste lydklipp, så kan vi jo prøve å høre hva feilen er på måten det knitrer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd med Audacity istedet for Sonar, og det fungerte ikke så mye bedre. Det knitrer under innspilling, men når jeg kobler fra lydkortet og spiller av det jeg har spilt inn, er det null knitring. Virker som om det er et problem med monitoring?

Og en annen ting: Går det an å ha to operativsystem på samme PC? Vurderer av flere grunner å bytte til XP, men er det mulig å switche mellom to stykker på samme harddisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.