Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Yamaha CPX500


metalfrog

Anbefalte innlegg

Jeg har masse erfaring med dem og er storfornøyd med Yamaha. Nå driver jeg jo butikk, så pass deg for propagandaen min ( :P ), men for å være helt ærlig har jeg ingen økonomiske grunner til å anbefale den forran noe annet. Som du også ser på den minimale rabatten Sound 1 har så er dette en av gitarene butikker tjener minst på å selge til deg, og grunnen til at den selges allikevel er følgende:

Den låter balansert (du blir ikke blåst vekk av lyden og tenker at den låter helt villt, men det er en god og balansert lyd)

Preampsystemet er knallbra. - Det er bedre enn de aller fleste i samme prisklasse (kommer faktisk ikke på noen som er bedre til den prisen, men takamine sitt TK-40 er på samme nivå ihvertfall)

Den er lettspillt - Rett og slett veldig stabil og jevn og lett å spille på samtidig som den føles solid. Ikke den "raskeste" halsen i bransjen, men veldig godt håndtverk og hastighet er jo ikke alt. God også for nybegynnere.

Det er ALDRI noen feil på dem - For deg som kunde er det ikke så farlig, du får jo ny med en gang (med mindre du kjøper av en kjeltring), men for oss butikker koster det masse ekstra penger med gitarer som kommer tilbake og er ødelagte fordi de må sendes til reparasjon, det er masse ekstraarbeid og man binder opp kapital og får mindre fornøyde kunder.

Noe mer konkret du lurer på om gitaren? Jeg har 3 stykker inne i butikken min, så kan gjerne forske på den hvis du har noen merkelige spørsmål som ikke står på noen nettsider eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.