Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist ønsker å starte band i Bergen


UglyCasanova

Anbefalte innlegg

Ser at det har blitt nytt forum og at min tidligere post hadde blitt slettet. Så jeg prøver igjen!

Jeg heter Kent, 22år, kommer fra Oslo, bor i Bergen. Har spilt i 5-6år. Selvlært. Har tidligere spilt gitar i The Done Deals.

Jeg har skrevet noen av sangene i det tidligere bandet, men som sanger er jeg relativt laber.

Når det gjelder hva jeg liker å spille, så er jeg inspirert av band og artister som Modest Mouse, Johnny Thunders, Smashing Pumpkins,

Pixies, Misfits, Sigur Ros, Damien Rice, Joy Division, The Cure, Rage Against The Machine, T.Rex +++

Så liker mye forskjellig, og ønsker derfor heller ikke at bandet skal sette seg i bås ved å holde seg innenfor en viss sjanger.

Eksperimentering er vel nøkkelordet. Ønsker en åpen gruppe som lar alle bidra og som ikke bekymrer seg for prøver noe nytt.

Du trenger ikke kunne instrumentet ditt ut og inn, men en viss forståelse hadde vært stjerne i boka.

Øving én gang i uka?

Kontakt meg på mail proffloff@hotmail.com eller bergen@rockmerch.no

Håper det er noen der som ønsker å få noe i gang!

Kent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann :)

Jeg spiller i band med en trommis og en bassist, selv er jeg gitarist/pianist/vokalist. Vi hadde en gitarist til, men han måtte slutte av personlige grunner. Kunne det være av interessre å ta en jam en dag? Jeg har bra øvingslokale med gode innspillingsmuligheter.

Ka sende over noen "røffe" utkast om det er av interesse?

JCB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.