Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amerikansk/Japansk nettbutikker?


Laiho94

Anbefalte innlegg

Hei,

Er på utkikk etter Amerikanske og Japanske (Gitar) nettbutikker.

Går også ann med nettbutikker fra andre land.

Er på utkikk etter gitarmerker som Jackson (Randy Roads), ESP, LTD osv..

Skriv ned dine favoritter! =)

Er også på utkikk etter Pedaler fra Boss, Line 6.. Og alle slags pedaler.

Note!

Gi meg gjerne også med frakt info på nettsiden.

1000 lappen er det vanligste etter min lille erfaring..

mvh,

Laiho94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitarkjøp i USA- erfaringer? - Gitarnorge - Norges største gitarforum - Side 7

Gitaren er forøvrig her: NGD (Jackson RR1) - Gitarnorge - Norges største gitarforum

Jeg kjøpte den på Capitol Guitars. Det er en ganske liten butikk i St. Paul. De skaffer nesten alt fikk jeg vite per epost, og etter litt epost-korrespondanse fikk jeg bestemt meg. Det var litt leveringstid på akkurat den jeg bestilte, men det er det uansett hvor du bestiller fra, har inntrykk av. Gitaren må jo lages. RR5(fr) får de tak i løpet av dager.

Jeg er strålende fornøyd med butikken, og kommer til å bruke den igjen. Var litt redd for å handle gitar på nettet fra USA, siden jeg har hørt skrekkhistorier om forfalskninger og slik. Jeg gjorde litt research, og fant ut at denne butikken var seriøs. Med porto, moms, og gebyr kom gitaren på 13500, noe som er en veldig bra pris.

Welcome to Capitol Guitars Online!

eBay Store – CAPITOL GUITARS: Search results for.

Som du ser, har dem ikke all verdens av utvalg, men de skaffer alt, fikk jeg høre. Når jeg bestilte min RR, ringte han til og med rundt til butikker i nærheten for å hjelpe meg. Dem fører også brukte instrumenter, hvis det skulle være av interesse.

Send en mail til eric@capitolguitars.com og spør. Han svarer veldig kjapt på meg, og er veldig behjelpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kurosawagakki.com/

http://www.ikebe-gakki.com/

Disse bør nok kjøres via Google translator for å få noe særlig fornuftig ut av dem. Noen ord og setninger blir litt rare i gitarbeskrivelser og sånn, men med litt godvilje får man med seg hovedtrekka iallfall. Er ikke helt sikker på hva de kan/ikke kan sende utenlands og sånn, men det går fint å sende e-post og spørre dem, de har som regel ingen problemer med å svare på engelsk. Jeg har kjøpt japansk Fender fra Ishibashi et par ganger, men det er noen år siden, vet ikke helt hva de sender utenlands heller. Dessuten var det vel ESP og sånn du så etter, mener det er en del på de to første linkene.

Endret av krisonic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg kom over en Jackson KV1 Dave Mustaine på en av de japanske sidene som ble postet her. Disse er vel ute av produksjon for lenge siden? Hvilken valuta er prisene oppgitt i, egentlig?

Jackson King V KV-1 Dave Mstaine Vã€ã‚¯ãƒ­ã‚µãƒ¯æ¥½å™¨åº—】

NB: får ikke oversatt den japanske teksten heller. Det vises nemlig firkanter isteden for bokstaver...

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.