Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bruce Kulick på Backstage Musikk


Morten Larsen

Anbefalte innlegg

Skulle ønske jeg bodde litt nærmere Sandvika. Dårlig med clinics med gamle helter her jeg bor. Alt hva dere steller i stand! Jeg er imponert.

Jeg må med skam melde at jeg har gjort unna den turen på rundt en time på sykkel den gang jeg var ung og trodde jeg og alle andre var udødelige. Ikke nå mer.

Men jeg skal høre litt med husvaranen om hun har tenkt at vi skal besøke svigers før jul. Jeg må innrømme at det frister.

Hyggelig at du syens det er et kult opplegg i det minste. :D Vi får håpe du får tatt turen. Gi meg i såfall en liten beskjed, så sparker vi ut noen andre hvis det er fullt. Varanen er selvfølgelig også velkommen hvis dere er tidlig ute...

Siden jeg er allerede med! Er det lov til å ta med en venn? :)

Den er grønn. Setter deg opp med 2 stk. :D

Blir kult å få møtt litt folk herfra. Håper opplegget blir så bra som vi tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nok dessverre ikke anledning til å delta. Dumt, men sånn er det. Da er det plass til en annen. :)

Sånn er det. Det blir sikkert flere events som dette. Vi holder på å få bekrefta events med et par norske rockehelter og en typisk "sutrevisegubbe", så det kommer til å skje litt sånt fremover. Noe blir konserter, noe blir signering og også flere guitar clinics (men ikke flere i 2009). Hvis noen forresten har ønsker om folk fra enkelte importører i landet som skal komme og gjøre demoer på nytt utstyr så har vi de fleste tilgjengelige og de har jevntlig små events med produktopplæring etc. Det er jo mer typiske selgere, men hvis dere ønsker å lære mer om Fender, Vox, Marshall, Line 6, Gibson, Taylor, Martin etc etc etc så bare gi meg beskjed.

Da er forøvrig halvparten av billettene til eventen tatt, og det er vel 5 stykk til folk fra forumet her:

2 til TuffTuffTuff

2 til ChrSB

1 til Denyerything

(og selvfølgelig meg, men det sier jo seg selv)

Noen jeg har glemt bort da?

Flere som skal ha plass før det er fullt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

.. och eftersom Ace spelar i Drammen ikväll så räknar vi såklart kallt med att han också dyker upp imorrn :) .

Hehe. Er ikke brått sikker på at de er helt på talefot i det hele tatt. Det får vi spørre Bruce om. Men desverre blir det nok Ace i drammen på søndag og Bruce i Sandvika på mandag. Blir nok pakka fullt i den lille butikken vår med alle 80 påmeldte med mindre svineinfluensaen tar seg opp i en fart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.