Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bruce Kulick på Backstage Musikk


Morten Larsen

Anbefalte innlegg

Tenkte å gi dere beskjed før jeg putter det opp på nettsidene våre og på plakater:

Vi har rett og slett leid oss 1 stk Bruce Kulick (gitarist i KISS fra 1984-1995) til å spille for oss på mandag 30. november kl 21:00...

Det ville jo vært litt egoistisk om bare vi gutta på Backstage skulle høre på ham, så derfor spanderer vi billettene på dem som ønsker det og gjør det til en gratis-event. MEN: Det er bare 80 plasser og selvfølgelig førstemann til mølla. De som har lyst til å være med kan skrive seg opp i denne tråden så sender jeg PM med informasjon etc.

Det kommer til å bli en såkalt guitar clinic, så ikke en tradisjonell konsert, men mulighet til å lære litt av ham og få møtt en gammel traver.

Han møter opp ca kl 20.00 for signering og litt prat etc og kl 21.00 stenger vi dørene og har lukket event for de første 80 som melder seg på.

Desverre får ikke dere bli med på nach med ham (men det får vi... :P)

Noen som har lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg forstått det riktig? Fra kl. 20 er det signering med han, og når Storsenteret stenger kl. 21, så starter konserten/eventen/gitarklinikken? Hva innebærer egentlig denne gitarklinikken?

Blir det ikke forresten litt trangt med 80 personer i det lille lokalet (og rett utenfor butikken)? Tenker på dette med å se han, jeg ;)

Endret av Mortius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg forstått det riktig? Fra kl. 20 er det signering med han, og når Storsenteret stenger kl. 21, så starter konserten/eventen/gitarklinikken? Hva innebærer egentlig denne gitarklinikken?

Blir det ikke forresten litt trangt med 80 personer i det lille lokalet (og rett utenfor butikken)? Tenker på dette med å se han, jeg ;)

Du har fortstått det riktig. For å være helt ærlig vet man aldri hva sånne folk egentlig har tenkt til å legge i en Guitar Clinic, men det som skiller det fra en konsert er at han også prater litt om teknikker og viser hvordan man kan bli like tøff som ham... :P Han er forøvrig sponset av ESP (men de sponser ikke denne eventen), så det blir nok litt godsnakk om det. Han står i bunn og grunn fritt til å gjøre det han er komfortabel med. :)

80 personer er nok litt mye i butikken vår, men vi kommer jo til å rydde plass til ham (fjerne digitalpianoer og annet søppel) så det blir mulig å se. Vi kan jo også bruke så mye vi vil av arealet utenfor, så mulig vi rigger til en liten scene der. Det får vi bare ta når det nærmer seg... Vi har hatt innvielsesfest i butikken med 50 stykker og det var ikke spesielt klønete, så å se på en gitarist må da være mulig selv om det blir litt trangt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.