Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dean importør?


Fugdup

Anbefalte innlegg

Jeg har ekstremt lyst på en Dean ML Shadow.

Problemet er at eneste nettbutikker som selger den, er butikker fra USA, som ikke importerer til andre land.

Jeg finner ingen norske butikker med denne, eller noen som selger den brukt.

Hvilke muligheter har jeg for å få tak i en sånn?

Vet du om noen nettbutikker som importerer til Norge, eller som holder til ikke så langt unna?

Takker for all hjelp!

Edit: Fant noe på music123.com

Hvor mye vil det koste å få dette importert til norge? med tanke på toll osv.

Hva om det er noe gale med gitaren når man får den? :P

Endret av Anselmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket rebelimport ja, og send mail om den kunne bestilles derfra :)

Men ville det vært billigere for meg å kjøpt direkte fra USA?

Importører som rebelimport skal vel tjene litt på at dem importerer, så jeg regner med at det blir en del dyrere?

Noen som har erfaringer med music123.com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

We can ship anywhere in the world but certain restrictions do apply. Certain manufacturers will not allow authorized dealers to ship their products internationally (specifically, Adamas, Adams, Akai, AKG, Alesis, Allen & Heath, Applause, Apple, Aria, Audio Technica, BC Rich, Behringer, Boss, Brand X, Charvel, Crown, D'Addario, A'Aqyusto, Dean, Digitech, DW, Edirol, Ellington by Baldwin, Epiphone, ESP, Fender, G&L, Genz Benz, Gibson, Godin, Gretsch Drums, Guild, Hamer, Ibanez, Jackson, Jasmine, JBL, Jupiter, King Doublebass, Korg, Kramer, Krank, Kryolan, Lanikai, Line 6, Lyons, Mapex, Marshall, Martin, Michael Kelly, Midwest Folding Products, Music Man, Neuratron, Nord, Numark, OLP, Olympia, Oscar Schmidt, Ovation, Pacific Drums by DW, Parker, Peavey, Ridenour, Roland, Schafer, Schecter, Seagull, Shure, Sibelius, Slingerland, Sony, Squier, Steinberger, Sunn, SWR, Tacoma, Takamine, Taylor Guitars, Tobias, Traben, Tribute by G&L, Valdesta, Valley Arts, Vandoren, VOX, Warwick, Washburn, Yamaha, York, Zildjian ). Also, we cannot ship oversized items.

Prøv ebay, eller finn en mindre butikk som kan sende deg, eller prøv Capitol Guitars

Endret av MDRattle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids bare sende en mail til rebelimport (finner sikkert noe kontaktinformasjon på hjemmesidene) og spør om de kan og hva det vil koste. Evt høre med Morten Larsen (backstage musikk) om han kan gi deg en pris dersom gitaren fortsatt er i produksjon.

Evt finn en i USA. Enten brukt på Ebay eller en ny i en webshop. Dersom det er problemer med levering internasjonalt så kan du sende den via JetCarrier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har ekstremt lyst på en Dean ML Shadow.

Problemet er at eneste nettbutikker som selger den, er butikker fra USA, som ikke importerer til andre land.

Jeg finner ingen norske butikker med denne, eller noen som selger den brukt.

Hvilke muligheter har jeg for å få tak i en sånn?

Vet du om noen nettbutikker som importerer til Norge, eller som holder til ikke så langt unna?

Takker for all hjelp!

Edit: Fant noe på music123.com

Hvor mye vil det koste å få dette importert til norge? med tanke på toll osv.

Hva om det er noe gale med gitaren når man får den? :P

Hei Anselmo!

Dette begynner jo å bli et litt gammelt innlegg, men så det først nå..

Jeg bor like ved Rebel Musikk, som driver Rebel Import!

Tenkte jeg kunne tilby meg å spørre Alf Arne litt om Dean for deg, om du vil :)

Bare send en PM da vetth, om jeg kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp hørt med Rebel Import her om dagen. De har kommet frem til en veldig fornuftig forhandleravtale som gjør at f.eks vi gjerne kan ta dem inn og selge dem. Alt som er på lager hos Rebel Import får vi tak i på noen få dager, og til veldig gode priser. Hvis det er noen konkrete modeller du lurer på får du sende meg en PM. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.