Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Originale vokalister


Olemeg

Anbefalte innlegg

Iron Butterfly er bare helt vilt...

Ang vokalister... Er det snakk om vokalister som er veldig flinke til å synge eller vokalister som har særpgreg og selv om de ikke er flinke sett fra en sangpedagogs øyne, kan gi ei låt akkurat det den trenger.. Tenker spesielt på Mike Patton.

Ellers har jeg egentlig aldri tenkt noe over hvorvidt vokalisten er flink eller ikke, men tre som umiddelbart dukker opp i hodet mitt er Eddie Vedder og Chris Cornell. Og til sist, den store Robert Plant!! Fyren er jo en smule spesiell i dag og etter min smak litt for... øh... "elegant", men i Led Zeppelins haydays er det for meg ingen tvil om at han er en suveren vokalist!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Iron Butterfly er bare helt vilt...

Ang vokalister... Er det snakk om vokalister som er veldig flinke til å synge eller vokalister som har særpgreg og selv om de ikke er flinke sett fra en sangpedagogs øyne' date=' kan gi ei låt akkurat det den trenger.. Tenker spesielt på Mike Patton.

quote']

Hvis du leser første post, så var egentlig meninga vokalister, som tar over etter andre vokalister i profilerte band..

Sånn som f.eks Brian Johnson gjorde da Bon Scott døde.

Eller at Dickinson gjorde et suverent innhopp i Maiden, etter Dianno.

Kom gjerne med gode ok dårlige innhopp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.