Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe Slutttrinn.


Kjutte

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Feit lønning neste mnd, og da blir det AXE-FX ultra. (Da dollarprisen er lav, betaler jeg kun 15k inkl. moms og frakt!!)

Skal med dette kjøpe meg et slutttrinn og også et midipedalbrett.

Slutttrinnet må være ALLSIDIG!

Kom med anbefalinger, vær så snill! :D

På forhånd takk.

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Axe'n er slik at den også simulerer sluttrinnsvreng så er et ganske billig og bra alternativ dette sluttrinnet fra Behringer. Har prøvd det en del ganger sammen med min Sansamp PSA 1.1 som også simulerer sluttrinnsvrengen, og det funker bra det.

Kunne nesten tenkt meg det sluttrinnet selv, men håper i det lengste at kanskje det finnes noe liknende som bare tar opp en unit i rack (kanskje noen andre har gode tips?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Axe'n er slik at den også simulerer sluttrinnsvreng så er et ganske billig og bra alternativ dette sluttrinnet fra Behringer. Har prøvd det en del ganger sammen med min Sansamp PSA 1.1 som også simulerer sluttrinnsvrengen, og det funker bra det.

Kunne nesten tenkt meg det sluttrinnet selv, men håper i det lengste at kanskje det finnes noe liknende som bare tar opp en unit i rack (kanskje noen andre har gode tips?).

Hei, jeg har et mesa 50/50 slutrinn jeg skal selge. Selger det for 4500. Det er helt nye rør i den. Det er forøvrg et veldig greit sluttrinn som gir mer en nokk power. Jeg hadde 2*90 sluttrinnet til mesa før, og det er ikke mye forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre sånne. Glimrende til allsalgs bruk. Men de wattene de har oppgitt må være sånne små ponniwatt, altså. Ut over det er det billig, låter meget fint og fjongt.

Ponniwatt :)

Det var ett fint uttrykk. Jeg spiller minst like høyt med mine egne 2x80 Valvestate sluttrinn - så du har nok rett i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har et mesa 50/50 slutrinn jeg skal selge. Selger det for 4500. Det er helt nye rør i den. Det er forøvrg et veldig greit sluttrinn som gir mer en nokk power. Jeg hadde 2*90 sluttrinnet til mesa før, og det er ikke mye forskjell.

Leser at den pleier å gå for 2500-3500, så jeg ønsker å tilby deg 3000 for den.

Til dere andre, takk for svar!

Glemte å si at jeg vil ha en stereoforsterker, da jeg skal kjøre GR20 i stereo med AXE-FX.

Jeg må ha ei et rack til dette og!

Noen anbefalinger?

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke liker Behringernavnet på den forsterkeren Rocktrond og jeg har foreslått, kan du jo kjøpe denne:

Alesis RA500 from zZounds.com!

Forskjellen? Navnet på fronten, og så er den litt dyrere..

Edit- åja, ser du går for rør, ja. Da trenger du jo ikke emuleringsdelen av Axen, men er låst til en amp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke liker Behringernavnet på den forsterkeren Rocktrond og jeg har foreslått, kan du jo kjøpe denne:

Alesis RA500 from zZounds.com!

Forskjellen? Navnet på fronten, og så er den litt dyrere..

Edit- åja, ser du går for rør, ja. Da trenger du jo ikke emuleringsdelen av Axen, men er låst til en amp.

Kommer til å kjøre emulering i lydkort, til headphones, men også i paralell med kabinett og poweramp om jeg skulle ønske å sprenge vinduer!

Ork å kjøpe PA liksom. Ganske uaktuelt.

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de mente at du skulle kjøpe PA, men først og fremst en «clean» forsterker fremfor et sluttrinn som farger lyden mye. Med en slik forsterker kan du bruke powerampemuleringene i Axen på en mer vettug måte, såvidt jeg har forstått det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.