Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Blacksheeps plata


Curl-Head

Anbefalte innlegg

Herregud, er det noen som blir angrepet her er det mister Slash. Musikken er jo på trynet! Det eneste som berger dem er at de er 14 år gamle, og har mye penger. Uten det hadde de ikke hatt en dritt. Jævla melodi grand prix asså. Uten MGP hadde ikke han derre duden i wig wam hatt jobb heller, også Rybak da.. Blir kvalm bare av tanken.

Skyt meg.

+1

HELT enig! Blir så oppgitt av musikken som folk driver å hører på om da'n.... Som når Muse og Coldplay er blitt kåret av Q awards til "beste band".. -.- huff...

MEN smaken er som baken, Delt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis man ser på Norske Talenter / X-Faktor / Idol, ser man unge vokalister med bedre stemme enn Agnete.

Er ikke stort vanskelig å finne bedre gitarister heller.

Men det er noe med dem som selger. Tekstene er ikke akkurat de beste. Synger bl.a om en feit hund..

hvem vil vel ikke høre på nordlanske wannabe punkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er The BlackSheeps langt mer engasjerende en f.eks Turboneger. Kul gitar, solid bass, men Hank kan ta seg en bolle. Makan til slapp, uengasjerende vokal skal man lete lenge etter. Direkte patetisk opptreden i media også. Bassisten derimot, har pleid å håndtere media ganske elegant. Jeg vet i hvertfall at når Turboneger slipper ny plate, kommer den til å passere i taushet for min del. The BlackSheeps har kanskje skrivefeil i navnet, men Turboneger høres ut som en ekstra sterk lakrisdrops fra 50-tallet.

PS: Til dere som siterer denne tråden. Dere trenger ikke å imponere med å omtale bandmedlemmene ved navn. Jeg kan de like godt som dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir dette uengasjerende musikk uten driv.

Jenta synger helt greit, men ikke videre bra.

Skulle jeg gitt denne platen en karrakter uten å ta hensyn til noe, hadde jeg gitt en svak 3'er.

Derimot skal de ha kudos for å begynne sterkt.

Som tidligere nevnt er dette sansynelighvis bedre

en det størsteparten av norske 15-16-åringer fikser.

Dessverre tror jeg The Blacksheeps ender opp i boken

"Husker du 2008" (9?)

Uten at jeg skal si dette sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, "han fyren i WigWam" hadde jo ikke noen karriere før de ble med i GP... Muse kan jo knapt å spille på instrumentene de har...

Nei gutter, tilbake til hula og speed opp kassettene så blir det enda tøffere med mettttaaaaaalll!

Wig wam duden har jo sykt bra stemme da. Han digger jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.