Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NY ESP Eclipse folkens!


tomsti

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om tatovøren du velger avhenger av prisen vil jeg nok si at du kanskje ikke er helt klar for det.

Beklager, har nok ikke gjort meg selv helt klar, jeg mener kun at jeg lurer på hvor mye det koster, så jeg kan byne å spare. Er villig til å betale prisen, og vet det er dyrt. Spør bare om et rough estimate:)

Edit: Dessuten har jeg da planer om å velge litt utifra pris. Dyrere er bedre;)

Endret av Noerart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, har nok ikke gjort meg selv helt klar, jeg mener kun at jeg lurer på hvor mye det koster, så jeg kan byne å spare. Er villig til å betale prisen, og vet det er dyrt. Spør bare om et rough estimate:)

Edit: Dessuten har jeg da planer om å velge litt utifra pris. Dyrere er bedre;)

jeg satte livet på spill og tok den i Riga, Latvia :D var eneste studioet i hele byen, men det var helt cleant der. supre folk! betalte 750 kr ;)

folka der digga tattisen, var bare en som prata engelsk, de andre bare ga meg hånda og roste fælt og sa NEIS! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg satte livet på spill og tok den i Riga, Latvia :D var eneste studioet i hele byen, men det var helt cleant der. supre folk! betalte 750 kr ;)

folka der digga tattisen, var bare en som prata engelsk, de andre bare ga meg hånda og roste fælt og sa NEIS! :lol:

At det er eneste studioet i byen er nok en rimelig underdrivelse ;)

Selv tok jeg den jeg har på leggen i Vilnius, og skal definitivt tilbake til samme sted neste gang. Nå er kona mi fra Vilnius da - så vi er der minst en gang i året uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.