Web Analytics
Gå til innhold
Aphelion

Fatal Impact!

Anbefalte innlegg

Yes! Da er det på tide med en konsert på hjemmebane igjen :) Siden Bar Ampfield, hvor vi har pleid å spille, gikk konk, måtte vi finne på noe annet denne gangen. Løsningen ble Jam pub og sportsbar, som har en kapasitet på ca. 200. Det blir 18-årsgrense, og en hundrelapp i døra!

Liker du melodiøs heavy metal med særpreg og masse trøkk, bør du absolutt møte opp :D

Vår nettside: www.fatalimpact.no

jam.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12. desember ja.. Kanskje jeg tar en tur. Hadde vært kult og hilst på bandet og tatt en pils med noen andre fra gitarnorge også. Liker musikken deres også! Noe av det fetere jeg har hørt i seneste tid fra norske band!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør, hør! Knall om folk tar turen :) Jeg bor ti minutters spasertur unna «åstedet», så det er muligheter for både nachspiel og sofa/gulvplass :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe!

Bare det er 18-årsgrense da.. Hater at det skal være sånn, 20 og oppover, er så unødvendig. Måtte på Grønland i Oslo når jeg skulle på by'n der. Var det eneste stedet de hadde 18-årsgrense -.-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe :P tjaa, kan jo få tak i fake legg så er jo egentlig ikke noe stress, men men får se :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toven, hvis du faktisk gidder å reise så langt så skal jeg da vitterlig prøve å få deg inn på noe vis :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kammerat som går på skole i gjøvik så nå sitter jeg her å lurer på om jeg skal prøve å få med noen folk å besøke ham helga 11-12-13 desember ^_^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.