Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dean Hardtail


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

Den var -mye- mer i min stil enn det andre jeg har sett av Dean opplegget, så det er tydelig at det er håp for det selskapet også ;) Hehe, nei, sikkert knall gitarer, den der virka ganske ålreit også, men et eller annet ved den, kanskje vinkelen på kroppen eller noe som er litt for preget av hard-rock til at jeg liker den, vanskelig å forklare. Blir nok fender eller gibson på meg (eller, rettere sagt fender mexico mest sannsynlig, kjipe foreldre! Hrmph!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etter all sannsynlighet er hypofysen kobla feil vei. Nei, sikkert ikke noe galt, hvilke modeller var det snakk om? American series standard + mexico standard - begge nye? Finnes jo forskjellige modeller fra begge fabrikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gitaren er bra nok for min del, jeg er ikke så flink at jeg trenger noe bedre, så den og en ny forsterker, så er mye gjort for min del, da har jeg god nok lyd og spillbarhet for en good stund, helt inntil jeg bare må ha en Les Paul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal uansett bare rydde rommet mitt en gang for gitaren og forsterkern, så det er vel ikke så dårlig timelønn når alt kommer til alt (men det er et helt sinnsykt rot her da - og jeg må rydde alt, ned til minste skuff før jeg flytter, har bare to usle måneder på meg!) Men vi må ikke la diskusjonen skli helt ut her da, Mr.Bungle må få ha dean-trådene sine i fred for veike fender-gitarer og andre rariteter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lei av det, ville bare prøve å spore tråden litt tilbake til utgangspunktet. Jeg tror vel ikke jeg blir noen stor Dean fan akkurat, men jeg har nå klart å akseptere at folk kjøper Ibanez RG & JEM, så jeg har mindre problemer med å skjønne Dean fanatismen, de har i alle fall litt sjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det Thomas, sjel og en hærskare av entusiaster !

det har jo andre åzzå, men jeg mener når Dean Z sjøl er med på Deanforumet og svarer på spm, samt innviterer til DOA møter og attpåtil lager en gitar til ære for medlemmene...WOW

lett å bli revet med da !! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - skjønner det, men når gitarene hverken er særlig pene å se på eller laget til min musikalske bruk står jeg greit over det.. :) Poenget med 'sjel' er vel at Dean gitarene ser ut som et instrument der man skal prøve å lage god musikk, Ibanezene jeg refererte til er speed-planker som skal trykke ut flest mulig toner på kortest mulig tid. Noen kaller det god musikk, jeg kaller det ikke det, men det får vel være opptil enhver å vurdere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.