Web Analytics
Gå til innhold
tomsti

gitar(gal)skap!

Anbefalte innlegg

Haha! Det der var jo jævelig tøft! Mye kulere enn å ha gitarene sine på stativer. Forestill deg et rom fullt av sånne skap, alle med mætti gitarer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde det ikke vært for at frakta på det var 5 ganger høyere enn selve skapet hadde jeg kjøpt det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

glasset knuser nok under frakt =(

Men uansett. Hadde vært helg konge å hatt noen sånne skap. Litt mer klasse hver gang en skal ta fram en gitar =)

Hvorfor er det ingen som lager dette her til lands? Må jo være flere som vil ha noe sånt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

glasset knuser nok under frakt =(

Men uansett. Hadde vært helg konge å hatt noen sånne skap. Litt mer klasse hver gang en skal ta fram en gitar =)

Hvorfor er det ingen som lager dette her til lands? Må jo være flere som vil ha noe sånt.

Det er plexiglass. Knuser ikke så lett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikea har jo noen superkurante og relativt billige glasskap (med glasshyller) som akkurat rommer de aller fleste gitarer (når du tar ut glasshyllene). Kan ikke henges på vegg, men det kan installeres lås etc. Noen som klarer å finne dem på nettet forresten? Jeg lette i 10-15 min og gå opp midelertidig fordi jeg hater Ikea.no

Søket på "glasskap" ga 0 treff på tross av at de har flere 100 av dem, og søk på "glass skap" ga latterlig mange treff. Kategori"browsing" hjalp ikke noe særlig heller... :D

De aller fleste musikkbutikker bruker sånne hyller til display på den ene eller andre måten. Vi har vel 9 stykker i butikken vår (hvorav 5 brukes fornuftig og 4 bare ser rotete ut. :D

Endret av Morten Larsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja antar at IKEA er stedet å lete. ble gira på å kjøpe meg en les paul fra 50-tallet og putte inni :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikea har jo noen superkurante og relativt billige glasskap (med glasshyller) som akkurat rommer de aller fleste gitarer (når du tar ut glasshyllene). Kan ikke henges på vegg, men det kan installeres lås etc. Noen som klarer å finne dem på nettet forresten? Jeg lette i 10-15 min og gå opp midelertidig fordi jeg hater Ikea.no

Søket på "glasskap" ga 0 treff på tross av at de har flere 100 av dem, og søk på "glass skap" ga latterlig mange treff. Kategori"browsing" hjalp ikke noe særlig heller... :D

De aller fleste musikkbutikker bruker sånne hyller til display på den ene eller andre måten. Vi har vel 9 stykker i butikken vår (hvorav 5 brukes fornuftig og 4 bare ser rotete ut. :D

hehe, skal man søke på ikea må man bruke bisarre aliaser, feks. hylle = gorm eller ivar.

aner ikke hva de kaller glass-skap.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mest sannsynlig er det et guttenavn, har det på følelsen. kanskje petter glasskap.

men anyway

kan lys skade noe særlig på lakken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nitrolakk kan kanskje falme litt av lys over lang tid, men ærlig talt.. Når gitaren din er så viktig at du ikke tør å få lys på den mer, da er det på tide å selge den å skaffe deg noe du faktisk kan spille på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg ikke sagt at jeg ikke bruker den ordentlig, heller om det virkelig gav fra seg mye lakk ved å ha den stående i lys, vil ikke ha et stort brennmerke i den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var sykt kule skap da, henge noen av de på veggene å bruke gitarer som pynt i stedet for bilder :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var sykt kule skap da, henge noen av de på veggene å bruke gitarer som pynt i stedet for bilder :D

Haha, ja!

Kule skap det der, ja! Ville ikke hatt noe imot å ha ett, men det blir vel kanskje litt museumsaktig... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.