Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Erlends Galleri [11.02.10]


ErlendB

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Her var det mye å sikle over.

Er sånn jeg og, bruker lite penger. Hver gang jeg har har nok penger til en AMP jeg har lyst på, har jeg mer lyst på ny gitar.

De fleste gitarene har jeg ikke lenger.. Har enda ikke fått oppdatert med bilde av Ibanez 7321.

Jepp, Amp blir dårlig prioritert her i gården.. Elsker å prøve ut nye gitarer og ting jeg "trenger", feks Stratocaster, eller noe med floyd osv. Stratocasteren er jeg såpass fornøyd med at jeg har tenkt å beholde den en stund, men den ryker om jeg får solgt ESP-en (slik at jeg får råd til en Music Man). Fikk GAS på forsterker for første gang her om dagen faktisk, men når jeg først skal bruke så mye på en forsterker så kan jeg like godt kjøpe meg Axe-FX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du er jo en rå gitarist, Erlend. Fristende å spørre hvilken av gitarene som du har hatt en liten stund som er favoritten?

Overså dette her, men har tenkt å svare nå. Vel, et veldig vanskelig spørsmål å svare på. Til blues er det ingenting som slår Stratocasteren, og til metal er det ingenting som slår ESP-en. Men min favoritt, som jeg spiller absolutt mest på nå om dagen er min Ibanez RG 7321. Fantastisk morsom gitar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.