Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Erlends Galleri [11.02.10]


ErlendB

Anbefalte innlegg

Da skal dere få se på utstyret mitt (haha).

Først (og viktigst) ut, min nye t-skjorte!

tskjorte.jpg

Red Man, Ibanez S-serie

Starter med min første "ordentlige" gitar, som er en Ibanez S-serie av noe slag. Skallopert fra tolvte bånd og opp. Helt grei lyd, men litt tungspilt med mindre jeg stemmer den ned. Bolt-on neck på denne.

Ibanezen.jpg

Svart'n, ESP Horizon NT-II

Så kommer min fantastiske metall-øks, en ESP Horizon NT-II stemt i standard D for øyeblikket. Er ikke sikker, men tror kanskje dette er en custom, i og med at jeg ikke har funnet bilde av en med samme hode og fast bro. EMG 81 i bridge og EMG 60 i neck (skiftet nylig). Herlig med neck-thru!

Espenmin.jpg

Slenger også opp et bilde av den herlige cut-en (kan spille på bridge-PU om jeg vil):

cutaway.jpg

Snøhvit, Fender Stratocaster Japan

Sistemann som kom i posten her. Er helt overvelda over hvor bra gitar dette er. Helt rå å spille på, og ikke minst, helt rå lyd, og ser fantastisk ut!

IMG_0382.jpg

Stein, Ibanez 7321

Min første sjustrenger. Betalte 2500 kroner.. De beste 2500 jeg noen gang har brukt!

7321.png

Boss ME-50

Multieffektboks som fungerer bra. Har bestilt Guitar Rig, men har ikke fått enda.. Bestilte for en måned siden, på marios..*

bossen.jpg

Peavey Rage 158

Så, min fantastiske amp, Peavey Rage 158! Hadde jeg vært smart hadde jeg dreti i deanen og kjøpt meg en forsterker.. Men det får vi ta seinere. Har to "Rager", så pleier å koble opp begge inn i Bossen for å få litt kulere lyd.

rage.jpg

Tidligere gitarer:

Dean From Hell

Ibanez AT200

Ibanez RG770

*fikk Guitar Rig til slutt, fantastisk program!

Kom gjerne med spørsmål angående utstyr.

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det Japanversjonen av ML du har der?

Tipper det. Du burde kline til mens du har sjansen. Dean-gitarer er fantastiske å spille på!

Og til Haakenstad:

Takk for det! Er veldig fornøyd med ESP'en. Var redd folk flest ville kalt det emo-fjøl pga finish.

Og det med amp er bare fordi jeg GAS'er på gitarer, så bruker jeg aldri penger på amp. Har tenkt å kjøpe meg noe nå snart.

Takk for kommentarer så langt!

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det. Du burde kline til mens du har sjansen. Dean-gitarer er fantastiske å spille på!

Vurderer sterkt å kline til ja. Bare ett problem: har ikke noe særlig med penger å bruke til gitarkjøp nå! :(

Takk for det! Er veldig fornøyd med ESP'en. Var redd folk flest ville kalt det emo-fjøl pga finish.

Emo? En helt streit, svart, ensfarget metallgitar er vel neppe emo? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å gå for gull? har prøvd en valveking før, og fy, det er en amp som jeg aldri klarte å bli helt på talefot med, men den skal ha en ting, den kan du i såfall ha til du dør ;) den er bunnsolid, men har tydeligvis gått utover alt som har med lyd og gjøre ;) hva med å topp + kabinett? får mye bra for samma bugerapris :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk da peavey 6505 til 6k ;) om det ikke er en super amp så veit ikke jeg. eller evnt en http://www.finn.no/f...nnkode=19378251

eller denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19350329 holdt på å kjøpe denne, men modellen var så vidt jeg veit ganske fersk, så havna isteden på 6505

Endret av tomsti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.