Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Takke/ratingfunksjon?


PerA

Vil du ha postrating?  

57 stemmer

  1. 1. Vil du ha muligheten til å sette karakter på postene?

    • Ja
      37
    • Nei
      5
    • Bryr meg ikke, kommer ikke til å bruke.
      15


Anbefalte innlegg

Takkefunksjon liker jeg, men vi bør ikke ha muligheten til å gjøre det motsatte. Slikt fører bare til negativitet, og vil uten tvil bli misbrukt. Så jeg sier ja til takk, og nei til å gi en negativ rating av andre.

Kom igjen a!!!

Må jo ha muligheten til å spraye på litt tumbs down om noen prater møkk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om det blir til at dere lovliggjør både thumbs-up/thumbs-down, er jeg uansett sterkt imot at innlegg med mye negativ rating blir skjult, eller kanskje t.o.m. slettet!

Slikt trenger vi ikke på et forum... Men om det kun dreier seg om rating, ekskludert automatisk sletting, kan det sikkert bli morsomt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er lett å aktivere er det også en mulighet for å bare aktivere det og se i løpet av 1-2 uker hvor populært det blir? Kan jo alltids bare fjernes hvis ingen bruker det. Forresten enig i at det holder å bare stemme positivt. Men hvor mange som gidder å stemme i en tråd ang aktivering og hvor mange som gidder å ta i bruk en funksjon er i utgangspunktet to vidt forskjellige ting, så jeg heier på å prøve det ut... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Morten i at det kan være en god ide i å bare prøve det ut i ei uke for å se for populært det blir. Spørs jo hvor mange av forumets medlemmer som legger merke til denne pollen og rekker å stemme i løpet av kun et par dager.

Det er jo bare en liten prosent av forumets medlemmer som henger her jevnlig, og daglig bidrar med poster. Og med 18 positive stemmer nå, antar jeg en del av oss allerede har sagt sin mening her

edit: diverse uheldig utelatte ord...

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1:

Det er kun positive kommentarer som er aktuelt å innføre.

2:

Det er bestandig lettere å legge til noe, enn å fjerne noe.

Denne funksjonen tar ganske stor plass i brukerfeltet på venstre side, og vil medføre at det er plass til færre innlegg per pixel i ganske stor grad, når alle korte innlegg tar større plass. Slik sett vil den ha layoutmessige konsekvenser for alle.

Derfor velger jeg å kjøre denne pollen en liten stund til jeg ser om det engasjerer. En endring vil berøre samtlige brukere, ikke bare de som gjerne vil vurdere.

Ut over det, takker jeg for fine innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1:

Det er kun positive kommentarer som er aktuelt å innføre.

2:

Det er bestandig lettere å legge til noe, enn å fjerne noe.

Denne funksjonen tar ganske stor plass i brukerfeltet på venstre side, og vil medføre at det er plass til færre innlegg per pixel i ganske stor grad, når alle korte innlegg tar større plass. Slik sett vil den ha layoutmessige konsekvenser for alle.

Derfor velger jeg å kjøre denne pollen en liten stund til jeg ser om det engasjerer. En endring vil berøre samtlige brukere, ikke bare de som gjerne vil vurdere.

Ut over det, takker jeg for fine innspill!

Det må dere da kunne gjøre noe med.. Dette nye designet tar mye større visuell plass enn det gamle, og kjipt om det skal bli verre! Noen mulighet for at dere skal legge inn et mer kompakt theme noen gang, som ikke ofrer noe funksjonalitet? Som det gamle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer nei av to grunner

1: Fordi GN sliter allerede med å holde på de voksne medlemmene.

Jeg vet denne type poengegiving er populært bland den yngre garde.

Men den er slik jeg ser det egentlig helt meningsløs siden en

tråds popularitet allerede kan vurders ved å se hvor mange

ganger den er lest, og hvor mange som deltar i tråden. Ikke

ved at 3-4 medlemmer stemmer på en tråd med 220 lesere.

2: Jeg personlig imøteser alle tiltak som gir mer tekst og bilder fra innhold, og mindre fjas i layout ;-)

Igjen honør til GN for at man gjør slike endringer til en demokratisk prosess.

Interessen for pollen kan skyldes at man ikke ser den fremfor at folk mangler interesse.

Selv overvåker jeg kun få emner på forumet og så ikke denne før den kom i Dagens Småprat.

Burde man vurdere å sende admin poster til medlemmer når man ønsker litt oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.