Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Takke/ratingfunksjon?


PerA

Vil du ha postrating?  

57 stemmer

  1. 1. Vil du ha muligheten til å sette karakter på postene?

    • Ja
      37
    • Nei
      5
    • Bryr meg ikke, kommer ikke til å bruke.
      15


Anbefalte innlegg

Har sett en slik funksjon på mange forum, der folk enten kan trykke på en "takk"-knapp eller gi tråden de leser en karakter fra 1 til 5 stjerner.

Kunne man ha fått til noe slikt her på Gitarnorge?

Det er mange som kommer med informative poster og tråder, og jeg tror personlig at det sikkert hadde inspirert til flere dersom man kunne se hvorvidt tråden/posten blir verdsatt.

Er dette mulig? Ansees det som unødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har du rett i. Det er muligheter for postrating, også. Den er bare ikke synlig. JonArve kan sikkert skru den på hvis det er noe som flere ønsker å benytte seg av.

Da slipper man i det minste at folk som meg skriver "+1" og at du må redigere det bort og henvise til forumreglene hele tiden. :)

Hvis det ligger der og bare er å synliggjøre er det jo verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, som moderator er jeg så heldig at jeg har min egen "negativ rating"- knapp. Den står det "Slett" på under alle poster :lol:, så for meg er behovet ganske lite.

Skal tipse JonArve om det jeg, og kikke etter det selv. Jeg har tilgang. Mener å huske at grunnen til at det ble skrudd av, var at det tok ganske stor plass i brukerinfofeltet på venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkefunksjon liker jeg, men vi bør ikke ha muligheten til å gjøre det motsatte. Slikt fører bare til negativitet, og vil uten tvil bli misbrukt. Så jeg sier ja til takk, og nei til å gi en negativ rating av andre.

Veldig enig der. Jeg er for bruk av en takkefunksjon som kan brukes til å takke for konstruktive innlegg osv som bidro med noe positivt, men dissing av innlegg er noe annet. Det burde ikke være nødvendig å ha noe som kun blir en "kranglefunksjon"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forsøke å se om jeg finner dette i det meget omfattende adminpanelet i morgen, men er usikker på hvorvidt det er mulig å sette parametre slik at man bare kan velge positive stemmer. Vi har jo hatt brukerrating lenge, og har vel ikke kunne se at det har blitt misbrukt. Det er vel kanskje fordi jeg ikke bryr meg mye om funksjonen, og har aldri brukt den selv.

Så langt er det vel under ti som har engasjert seg, så slik er jo tallenes tale klar. Det er for få stemmer, men så har ikke pollen vært oppe så lenge.

Skal ta en titt og gi tilbakemelding. I kveld er det for sent. Sengetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.