Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez UV777-BK?


Knutern

Anbefalte innlegg

Hei,

Er på nippet på å kjøpe min fyste 7-strenger. Var i utgangspunktet på utkikk etter en Ibanez RG-1527 men så fant eg denne. Da sikter eg altså til UV777-BK (dei 5 fyste bildene).

Lurte eigentleg på om dykk ser nokre stygge striper eller tydelige "fakes". På det tredje bildet så ser du en gjenspeiling på hornet av taklampen, da det altså er ingenting gale med lakken ifølge selgeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finnes det flere UV777 modeller. :P Men, du kan få billigere UV enn den der, dog ikke så ny. Skal sies at halsen på de nye har fått mye skryt. :) Og du får ikke den halsen på eldre modeller.

Ah.

Den jeg hadde var en eldre UV777 BK.

Halsen var ganske tynn så kanskje de nye har litt mer meat for ressonans og tone :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg som ikke får opp alle bildene? er 26 bilder, av 3 forskjellige gitarer, alle seksstrengere.. :unsure:

Ja, han fjernet bildene siden eg allereie har kjøpt gitaren.

Fekk den for 8000 kroner. Gitaren vart ferdigprodusert i januar i år ifølge salgsmannen, som forøvrig solgte meg gitaren eg har no (Ibanez RG-1570) som eg er storfornøgd med. Han sa at siden han måtte selge den raskt og at han hadde solgt til meg før, så var det ikkje noko problem.

Er sabla fornøgd. Gler meg utruleg til eg får fingrane mine på den.

EDIT: Skriveleif

Endret av Knutern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.