Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bytte avatar?


Gjest Elma

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å bytte avatar. Følgende skjer: Når jeg bytter avatar, ser jeg at bildestørrelsen forandrer seg til det nye, men det er fortsatt det gamle bildet. Jeg har forsøkt å slette den gamle, og det funker. Da har jeg ingen avatar. Går deretter inn og legger inn en ny, men det gamle bildet dukker opp igjen. Jeg har oppdatert siden, til liten nytte. Har også ventet et døgn eller to, da jeg lurer på om det ikke skjer bytte før eventuelt en moderator/admin. oppdaterer sidene (dette veit jeg ikke).

Er det noe jeg glemmer å trykke på, eller er det noen forandringer på denne opperasjonen etter ny versjon av GN?

Let me know.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den nye layouten er fin jeg, og jeg har vel liten tro på at dette problemet er relatert til layout. Mulig relatert til ny versjon, men hvis siimen hadde problemer før ny versjon, hmmmm..... Jeg hadde ikke noen problemer med avatarbytte før ny versjon. Ikke annet enn at det tok lang tid før ny var på plass. Flere som har problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal være fikset nå. Kan dere teste?

Jeg fikk byttet avatar 1 gang, så hang det seg opp igjen.

Edit: Ser ut til at det hjelper å fjerne avataren, lagre endringer, og deretter lukke "Endre avatar"-siden og åpne den igjen...

Endret av Imaginos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.