Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem har rappa The Who - Behind Blue Eyes??


Slash T

Anbefalte innlegg

Vel' date=' det er en ganske tvilsom lek som innebærer onanering, en kjeks, og det er om å gjøre å ikke komme sist. Du kan tenke deg hva du må gjøre hvis du er så uheldig å taper..[/quote']

ahahah! leste en lingnende historie på klara klok en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann..

Virker som jeg er den eneste som faktisk syns at Behing Blue Eyes med Limp Bizkit ikke er så verst(!).

Folka i Limop Bizkit har etter min mening laget en del kule ting også, og jeg mistenker en del av dere for å bare skrive dritt om dem fordi det er trendy å slenge dritt om ting som er kommerst :roll:

jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening gikk ALT til helvete med limp kjeks etter at Wes Borland forlot bandet. Han hadde en stilig image :)

Forresten, noen som så den derre Metallica tribute kvelden på MTV der andre band, influert av Metallica, spilte Metallica covers?

Den nye gitaristen til Limp nailet Ikke soloen til Master Of Puppets, etter min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den låta er så slapt gjennomført at det gjør vondt, Durst gidder jo ikke engang å synge like bra som Daltrey, selv om han faktisk skal kunne klare det. Og det faktum at de fjernet det rocka partiet, og satte inn noe horribelt møl, det vitner jo om hvor dårlige de jo er.

De gode coverlåtene klarer å forbedre originalen og gi den noe nytt, denne versjonen fjerner jo alt som var bra med originalen, og det ender opp med en slapp suppe av middelmådig easy listening muzak.

Nei, The Who har alt, denne har absolutt ingenting. En absolutt unødvendig og trasig låt, sykt at den har blitt så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann..

Virker som jeg er den eneste som faktisk syns at Behing Blue Eyes med Limp Bizkit ikke er så verst(!).

Folka i Limop Bizkit har etter min mening laget en del kule ting også, og jeg mistenker en del av dere for å bare skrive dritt om dem fordi det er trendy å slenge dritt om ting som er kommerst :roll:

jaja..

Enig i at Limp Bizkits versjon av Behind Blue Eyes ikke er så dårlig. Men er litt lei den ja :P men! er ikke fan av det orginale limp bizkit våset!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.