Web Analytics
Gå til innhold
Slash93

School of Rock

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er en bra film. Mange småting jeg lo ganske bra av. Skal jeg gjøre en tradisjonell filmanalyse av den hadde den nok ikke kommet på topp, men jeg har vel sett filmen 3 ganger, og det er mange "bedre" filmer jeg ikke har gjort det samme med. Det er noe veldig fengende med den. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kul film! Jack Black er uansett verd å se, uavhengig av hvilken film han spiller i. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jack Black i denne filmen er jo konge!

Forslag til andre filmer i samme kategori? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jack Black, WE SALUTE YOU! Han er den beste skuespilleren i mine øyne :wub:

Liker den filmen, sett den et par ganger, men synes Pick of Destiny - Tenacious D er bedre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jack Black, WE SALUTE YOU! Han er den beste skuespilleren i mine øyne :wub:

Wow, jeg er enig i at han er morsom til tider, men han er jo mildt sagt en elendig skuespiller (det kan dog virke som om det er med vilje).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja.. synes han er genial.. humoren, uttrykkene, ironien og alt! Full pakke :D

Han spiller ikke i noen skikkelig gode kvalitetsfilmer hvis det er det du mener.. Finnes bedre skuespillere sikkert, men jeg synes han er rå for den han er!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja.. synes han er genial.. humoren, uttrykkene, ironien og alt! Full pakke :D

Han spiller ikke i noen skikkelig gode kvalitetsfilmer hvis det er det du mener.. Finnes bedre skuespillere sikkert, men jeg synes han er rå for den han er!

Han har da en liten rolle i Anchorman å være stolt av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samt at han har en ganske stor rolle i "King Kong". Om det er noe å være stolt av eller ikke skal jeg ikke gå så hardt innpå, men det var mest som en kommentar til at han aldri har spilt i noen "skikkelig gode kvalitetsfilmer". Om den subjektivt sett er det er ikke så nøye, men pr.def. vil jeg påstå at det er en kvalitetsfilm i betydelig større grad enn mye annet, hvertfall om man ser på produksjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenacious D må jeg si var skuffende. Jack Black er fantastisk men filmen var ikke mye å være stolt av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så denne i går. Bra og underholdene film. Litt cheesy og veldig klisjeaktig når foreldrene til barna helt plutselig forandrer innstilling og holdning i det de ser barna opptre, men hva ellers kan man forvente fra Hollywood. Skal sies at jeg fikk veldig lyst til å både spille gitar og spille i band etter å ha sett den. En inspirerende film.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.