Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Backstage-jam lørdag kl 19.00 i Sandvika


Morten Larsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

40 % på alt fra Planet Waves

30% på alt fra Dunlop/MXR

Satan, de rabattene kunne jeg trengt :( Men jeg har jo intensivuke før revyen akkurat da, så det går jo ikke :angry: Du kunne ikke spart på de rabattene for meg til tirsdag ellernoe, så kan jeg ta turen innom og shoppe litt pedaler og kabler og snacks da? <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan, de rabattene kunne jeg trengt :( Men jeg har jo intensivuke før revyen akkurat da, så det går jo ikke :angry: Du kunne ikke spart på de rabattene for meg til tirsdag ellernoe, så kan jeg ta turen innom og shoppe litt pedaler og kabler og snacks da? <3<3<3

Har sendt deg PM. :)

Hmm, jeg tror jeg skal hive meg på jeg. 95% sikker på at jeg kommer! :)

Hurra!

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Veldig hyggelig. Blir ikke bedre kveld enn man gjør det til selv. ;) Hederlig innsats på snooker-fronten!

Labreste oppmøte noensinne på jam, (vinterferie), men jeg regner med at neste gang kommer både kjutte og forhåpentligvis Erling og Castor?

I tillegg er det nok flere "lokale" som møter opp da også. Slutten av mars er planen. Nøyaktig dato bør komme om kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Godt spørsmål. Hyggelig at du viser interesse ihvertfall! :)

Har egentlig veldig lyst til det, bare litt vanskelig med kapasitet. :)

Jeg skal forhøre meg med godtfolket fra musikkskolen og se om vi får samkjørt noe, men jeg tror ikke vi får til noe i desember, og november kan være litt kort varsel. Skal mase litt og se om vi får til allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.