Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Backstage-jam lørdag kl 19.00 i Sandvika


Morten Larsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette hørtes ganske kult ut! Godt mulig jeg slentrer innom!

Dere har vel ikke noen støvete leftyfjøler på lur vel? :D

Veldig kult om du tar turen nå på lørdag. Det hadde blitt bra.

Har faktisk ikke en eneste lefty inne akkurat nå. Har hatt både hagström og Fender, men det er jo litt sære greier... :) Man bruker jo begge henda på gitaren, så hvorfor ikke bare spille riktig vei sånn som jeg gjør? :P (er forresten keivhendt jeg også) Hvis du er hypp på ny gitar kan vi selvfølgelig ta inn en lefty eller to så du får prøvd det. (men det kan vi jo ta på PM) :D Hvis ikke er det også fritt frem for å ta med egen gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@duckling:

Skal prøve å få det til. :) Vi kan ta det når det nærmer seg litt, men hadde vært kult.

Nå på lørdag blir det jam uansett hva som skjer, og vi er allerede noen påmeldte. sikkert noen som trekker seg i siste liten, men denne uken har jeg virkelig troa på en bra session. Noen av dere som ønsker å spille?

Kult om de som allerede har melt interesse kimer innom her igjen for å si hva de ønsker. Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bekrefta 1 fra forumet, samt 3 stykker som skal prøve å få kommet (+ 4 som håper å komme, som ikke er herfra, og vi 2 fra butikken (meg og markus)) . Hvis det bare er personer over 18 år der er det forresten ikke noe problem å drikke alkohol, men er det noen under 18 så dropper vi det. :)

Noen flere som ikke har noe bedre å gjøre på lørdagskvelden? :)

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er det snart lørdag og jeg har blitt kvitt bjørneinfluensaen min, så vi er klare for jam kl 19.00 i morgen på Sandvika Storsenter. :)

I tillegg til den vanlige jamminga tenkte jeg at vi skulle la folk få prøve ut de nye ESP LTD Dimmu Borgir-modellene (Shadow og Okkultist)som ble sluppet akkurat nå. Vi er allerede noen påmeldte lokalt i Sandvika, men kan de fra forumet her som har tenkt til å komme gi lyd fra seg? :) (og gjerne hvis noen har spørsmål eller bare kommentarer også)

Noen andre forslag til ting dere gjerne vil prøve eller få demo av? Er det interesse for å prøvespille Line 6 Relay G30 (trådløst system for gitar) eller annet?

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.