Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny forsterker?


Slash93

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har større budsjett enn jeg hadde da jeg startet kan jeg hvertfall si ;)

Har du vært på gitarbutikker å prøvd mange gitarer? Som folk sier, er det ikke alltid det som Slash liker som passer best selv. Men når du kjøper brukt er det vanligvis heller ikke så mye å tape. Heller en investering B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært i sjappe, men har prøvd noen kompisers gitarer, i tillegg til Les Paul, og jeg må si at sistnevnte er klart diggest å spille på. Liker lyden sykt godt. Men hvis den jeg kjøper den og synes det er helt forjævlig, kan jeg bare selge den videre (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært i sjappe, men har prøvd noen kompisers gitarer, i tillegg til Les Paul, og jeg må si at sistnevnte er klart diggest å spille på. Liker lyden sykt godt. Men hvis den jeg kjøper den og synes det er helt forjævlig, kan jeg bare selge den videre (:

Du kan jo prøve gitaren før du kjøper den, så du vet at den ikke er helt forjævelig og slipper du bryet med og selge den igjen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve gitaren før du kjøper den, så du vet at den ikke er helt forjævelig og slipper du bryet med og selge den igjen. :lol:

Hehe joa, skal nok det. Men har prøvd Slash-gitaren som visstnok er helt lik, så da regner jeg med at det går greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos han ja. Så strøken som den kan få blitt. Vært på service veldig ofte, og den er nesten ubrukt siden forige service. Virker som en fyr det ikke er mulig å prute på. Han hadde en ræva forsterker, som han sa selv, så fikk nok ikke høre det beste gitaren har å by på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.