Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til kjøp av ny forsterker


bjarten90

Anbefalte innlegg

Heisann! Har nettopp gått til innkjøp av ny el-gitar, Epiphone Les Paul Standard, min første noen gang faktisk. Trenger derfor hjelp til kjøp av forsterker. Skal bare bruke den til spill på rommet, men hadde vært litt kult om det var litt trøkk i den også da! Musikken jeg tenker å spille er klassisk rock, ikke noe metal. Tenker å legge ca. 2-3000 kr i det. Vil det lønne seg å kjøpe brukt, evt. fra utlandet? Er dessverre helt grønn på dette feltet, så det hadde vært fint om noen kunne hjelpe :)

mvh BK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på om du er ute etter en forsterker med effekter eller ikke (nødvendig)? Når du sier en forsterker med trøkk i til klassisk rock, tenker jeg med en gang Vox AC4TV. Den ligger veiledende til ca. 2800 kr og låter utrolig bra til prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på om du er ute etter en forsterker med effekter eller ikke (nødvendig)? Når du sier en forsterker med trøkk i til klassisk rock, tenker jeg med en gang Vox AC4TV. Den ligger veiledende til ca. 2800 kr og låter utrolig bra til prisen.

Ok, takk for svar. Men bør jeg kjøpe comboen? Ser det blir nesten like dyrt å kjøpe denne pakken her:

_SET_ - Vox AC4TVH Head + V112 TV Cabinet + Kabel : Electric guitar amps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar. Men bør jeg kjøpe comboen? Ser det blir nesten like dyrt å kjøpe denne pakken her:

_SET_ - Vox AC4TVH Head + V112 TV Cabinet + Kabel : Electric guitar amps

Du får enda litt tøffere lyd ut av toppen sammen med et 1x12"-kabinett, så jeg ville nok gått for topp og kabinett dersom du ikke skal flytte så mye rundt på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.