Web Analytics
Gå til innhold
Arachno

Noen som har greie på Alesis Microverb?

Anbefalte innlegg

Jeg driver og svimer litt rundt i reverb-jungelen om dagen. Har hørt at Alesis Microverb 3 er en ok sak til en billig penge. Blir det noe greie på å kjøre en sånn en i effektloopen på min Powerball? Og er det i tilfelle mulig å slå den av og på med f.eks en Boss Fs-5U switcher? Blir veldig glad hvis noen kan svare på dette..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en stående i et rack her. Den har fotbryterbetjening, låter mer enn bra nok til gitar, og er "analog" og lett å bruke på kontrollene. Den var veldig mye for pengene da den var i salg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier du det? Så bra! Da regner jeg med at den vil funke med min Boss-switcher. Tusen takk for svar! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har to sånne i den serien fra "gamle dager". Husker vil ble begeistret over å endelig få tilgang til "reverse" ekko- det hadde microverb 3-eren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Nanoverb kan slås av/på med en Boss-switch, så da vil nok Microverben også gjøre det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg stoler på dere her på forumet og går ut ifra at den KAN slås av og på med en Boss-switcher. Takker så masse for at dere gadd å svare :):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at "to" var til meg. Jeg har en original microverb, og en microverb3. Begge kan skrus av på med fotbryter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.