Web Analytics
Gå til innhold
LTBR

DSL 401, verdi?

Anbefalte innlegg

Har en liten diskusjon gående med en fyr ang dsl 401. Mulig han ser her også, ikke meningen å skape en krangel, men lurer på om det er jeg eller han som er på viddene?

Han sier han betalte 14900 for den ny, da er han blitt lurt isåfall påstår jeg. Hva mener dere?

Og jeg mener han er heldig hvis han får 5000 for den på bruktmarkedet, og det er selvfølgelig han uenig i:) Hva tror dere?

PS: jeg er IKKE interessert i å kjøpe den, bare kommenterte prisen hans.

Endret av www.dynamite.name

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen kommer jo ann på tilstand. Jeg antar at det er en på finn.no du henviser til, som dog er grovt overpriset. NY i butikk er vel denne priset ca 10495? Videresalg for en i god stand vil jeg kanskje annta er ca 5000-6000kr brukt. Sound1 har jo en til salgs med Rufo flight, nye rør og byttet til V30 element(sikkert ikke positivt for alle men meg så er det det) til 7900kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok den jeg mener ja:) Men har de noen gang kostet 14900 ny? Jeg har fulgt med på det som er av marshall forsterker annonser daglig i flere år, ja det er en sykdom:) Men kan ikke huske at de har kostet så mye noen gang. Faen, tenk på hvor mye bra du får for så mye idag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan aldri i verden tro den har kostet 14900kr. Veil.prisene på DSL gikk jo faktisk opp ca en tusenlapp tidligere i år, men det kan jo skyldes finanskrisen eller noe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var dyrt for en DSL 401, lurer på hvor han har kjøpt den. De går for ca 7-10k pågitarhuset.

jeg kjøpte min brukt for 3k, den var to år gammel.

Prøv deg på noe rundt 3750.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSL401 koster 9395,- ny hos Sound1. Ligger en DSL401 på Finn til 6000, noe som er altfor mye. 11000,- er jo helt hinsides for den forsterkeren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men om han inkluderar V30, nya rör och Rufo-flight i nypriset så är han väl inte så väldans långt undan 14900:-. Jag hade två DSL 401 förut men jag sålde en för 5000:- sen kan du ju lägga på tillbehöret och se var prislappen hamnar på då och vad den är värd. Hur mycket jag fick för den är i och för sig oviktigt, det som är spelar någon roll för är hur mycket någon vill betala för den här och nu. Bara en fåga, varför kommenterar du hans pris om du inte ska köpa den (inte för att det inte är lov, jag bara undrar)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men om han inkluderar V30, nya rör och Rufo-flight i nypriset så är han väl inte så väldans långt undan 14900:-. Jag hade två DSL 401 förut men jag sålde en för 5000:- sen kan du ju lägga på tillbehöret och se var prislappen hamnar på då och vad den är värd. Hur mycket jag fick för den är i och för sig oviktigt, det som är spelar någon roll för är hur mycket någon vill betala för den här och nu. Bara en fåga, varför kommenterar du hans pris om du inte ska köpa den (inte för att det inte är lov, jag bara undrar)

Du har sett feil annonse på finn, det er ikke den med nytt element og flight, det er en annen en.

Jeg kommenterte den fordi jeg blir provosert når folk prøver å selge brukte saker for mere enn hva de koster ny. I dette tilfellet tror jeg ikke det var et forsøk på lureri, tror nok heller han har blitt lurt selv, men det finnes nok av de som prøver å lure uvitende folk.

Man kjøper bare ikke en dsl 401 til 14900, det er lureri det!! Den ble forøvrig kjøpt hos Hagström Musikk i Bergen, 4Sound ifølge selger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på Finn. Ny DSL 401 fra Helland musikk koster kr. 7.800.

Litt lengre ned står det en brukt DSL 401 for 11.000.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har vi syndebukken med sinnsvak pris!

Beklager den annonsen på finn, skyldes rett og slett at jeg tydelig har gjort for dårlig research både før annonsering og ikke minst før kjøp av ny forsterker. Jeg stolte for blindt på forhandler og anbefaling fra en bekjent i tillegg.

Nå blir det woopass og slikt på gang en stund tenker jeg og så får jeg se hvor langt jeg kommer med det. Annonsen fjernes og så får jeg se om det kommer en ny en med skikkelig prisning etterhvert =) Takker for hjelp fra trådstarter!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Du har sett feil annonse på finn, det er ikke den med nytt element og flight, det er en annen en.

Jag har inte sett någon annons på Finn, siimen skrev:

Sound1 har jo en til salgs med Rufo flight, nye rør og byttet til V30 element(sikkert ikke positivt for alle men meg så er det det) til 7900kr.

och du svarade:

Er nok den jeg mener ja:)

så det var det jag utgick ifrån :) . 11000:- brukt är nog litt stiv pris, ja, he, he.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siimen skriver om to amper i innlegget sitt :rolleyes: Først henviser han til den samme som meg som er grovt overpriset. Deretter nevner han en annen til sammenligning som selges med flight, nye rør og nytt element til 7900. Skjønner? Måtte bare ha siste ordet her, hehe...............

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har vi syndebukken med sinnsvak pris!

Beklager den annonsen på finn, skyldes rett og slett at jeg tydelig har gjort for dårlig research både før annonsering og ikke minst før kjøp av ny forsterker. Jeg stolte for blindt på forhandler og anbefaling fra en bekjent i tillegg.

Nå blir det woopass og slikt på gang en stund tenker jeg og så får jeg se hvor langt jeg kommer med det. Annonsen fjernes og så får jeg se om det kommer en ny en med skikkelig prisning etterhvert =) Takker for hjelp fra trådstarter!

Bra av deg å stå fram :) ikke alle som hadde turt det.

Du får pisk på pung fra meg, men velkommen til forumet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kr 14900 er nesten dobbelpris!

Kjøpte min 401 for noen år siden ny for Kr 7990, fikk da Kr 1500 i avslag. Den var ny rett ut av esken hos forhandler.

Hadde nok ikke betalt noe mer enn Kr 4000-4500...i god stand. Brukt markedet...er brukt markedet;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.