Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Online gitartuner


Siss29

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ikke spilt gitar på en stund, da en annen hobby har tatt over mesteparten av tiden. Men nå tenkte jeg at jeg skulle prøve meg litt igjen, men jeg kan ikke finne min Korg gitartuner. Derfor lurte jeg på om det fantes en tuner på nett som funket på samme måte. Jeg har søkt rundt,men bare funnet slike som du må høre deg til stemminga, og det egner seg dårlig for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å koble gitaren til lydkortet i maskinen? Samme hva slags lydkort bare det har mic/line inn.

da er dette AP Tuner noe for deg

Meget enkel og nøyaktig tuner, pleier å bruke denne når jeg intonerer gitarene mine.

Det er gratis.

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på utkikk etter en som hadde en slik pendel som viste om tonen var på rett vei, ikke slik en som man måtte stemme etter øret(For det er jeg elending på) Siden jeg ikke fant noen slik (Ser dog at noen er kommet i svar her nå), så endte jeg med å kjøpe meg en ny Korg gitartuner. Fikk stemt den akkustiske gitaren, men elektriske ble like ustemt etter den 3.gangen og, så jeg stramme litt for mye til så en av strengene røk...så da er det bare å finne tak i nye strenger :blush:

Uansett takk for hjelpsomme svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.