Web Analytics
Gå til innhold
tomsti

dum tråd haha, men må bare

Anbefalte innlegg

legg merke til ampen til gutten, har han faen meg putta på blå neonlys under ampen sin? det så jo kult ut! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da ikek dumt? Jeg har tre saftblandere jeg pleier å ha på forsterkeren min de få gangene jeg spiller på andre. Blått lys er fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært kult om den var blå på clean, og ble rød når man gikk over til high gain :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da ikek dumt? Jeg har tre saftblandere jeg pleier å ha på forsterkeren min de få gangene jeg spiller på andre. Blått lys er fint.

blått lys er nydelig, og det trur jeg hadde blitt kult på ampen min..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke noe ekstra flashyness jeg, ampen min klarer seg fint på egenhånd :D

EG00754.jpg

Lyspæra i den er forøvrig helt latterlig kraftig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fikk meg til å tenke på den tråden «Hva ville DU brukt en ledig rackplass til?» :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg hadde Diezel Herbert så var alt blått i tilegg så gikk det an å få de til å blink!

Supahkool :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Østkanten bluesklubb har hvert høst under Elvelangs i Oslo Blues in a Cop (Politiets bluesband) til å spille for seg i et av Oslos mest belastede dopdealerområde. De stilte tidligere med politiets saftblander på scenen. God effekt med saftblander og folk i politiuniform på scenen. Blåst for dopdealere den kvelden. De siste åra har dem kun stilt i uniform. Savner saftblandern.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.