Web Analytics
Gå til innhold
rocktrond

"Vis nytt innhold" linken forsvunnet i iPhone

Anbefalte innlegg

Jeg sjekker titt og ofte innom forumet via min iPhone. Etter at forumet ble oppdatert får jeg nå opp et skin som er automatisk valgt for min nettleser. Og i dette skinnet er da linken for "Vis nytt innhold" ikke tilstede. Det er en link der for å kunne skifte skin, men den linken funker ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har iPod Touch, og det er jo samme greia... Jeg bare trykka på linken nederst, og da fikk jeg det samme skinnet som på PCen... Men har ikke testet "hvis nytt innhold" enda, da.

Edit: Testet akkurat, og det funka fint... :)

Endret av DanielM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke til å skifte tema på min iPhone i hvert fall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelige greier. Sjekket profilen din, og DanielM sin i adminpanelet, og innstillingene til skin er helt makne. Dere har IPboard begge to. Trodde kanskje det var noe der, det var det ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig sent svar, men i alle fall... Forumet velger skin basert på device (nettleser). Høres ut som skinet for iphone ikke er helt topp og jeg har faktisk sett på alternativ tidligere. Har funnet et skin, men det passet dessverre ikke til denne versjonen av forumet: iPhone Skin for Invision Power Board (IPB, IP.Board)

Vil anta at det kommer noe etterhvert. Skal holde øynene åpne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett litt nærmere på dette nå. Det var mulig å mappe standardskinnet til iphone. Om dere prøver å gå inn på siden igjen via iphone eller ipod touch vil dere kunne se nytt innhold.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.