Web Analytics
Gå til innhold
Vampy

ESP LTD EX-401 vs FX-401

Anbefalte innlegg

Jepp. Som tråden sier, jeg vurderer å kjøpe meg enten en ESP LTD EX-401 eller en FX-401. Jeg har jo selvfølgelig tenkt til å prøvespille dem. Jeg har allerede prøvespillt en EX, og synes den var utrolig digg å spille på, samtidig som det var dritfet lyd i den. Jeg har ikke sett noen 401 i noen butikker i Norge, men har ikke tenkt til å kjøpe meg gitar før jeg skal til USA til sommeren uansett.

Det jeg lurer på er om det er noen her som har noen erfaringer med EX-401 eller FX-401. Vil at noen skal fortelle meg om jeg gjør et bra valg med disse gitarene, eller om de suger, og i såfall, om dere har noen andre dere har lyst til å anbefale i noen lunde samme prisklasse. (rundt 10 000 spenn)

Tusen takk på forhånd! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en stund siden jeg har prøvd en EX men, jeg spiller på FX til daglig :) Kan bare si at det er en fantastisk gitar!

Tror egentlig du bare på prøve dem begge å gå ut ifra det. Men hadde det vært meg ville jeg gått for FX !:)

Er ikke så alt for mange som har FX så blir litt "eget" om du skjønner, å oppå det så har den en veldig sexy headstock som passer perfekt til kroppen :) (synes jeg)

Tror egentlig du blir fornøyd uansett hvilken du tar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må jo ærlig talt si meg enig i unikhet-faktoren, selv om jeg (som Vampy vet) er en stor fan av James Hetfield og hvite explorere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen folkens :) Jeg er enig i at begge gitarene er utrolig fine, og FXen er jo utrolig unik.

Vi får vel bare prøve begge å se hva som faller i smak :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.