Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny forsterker?


Haakenstad

Anbefalte innlegg

Tja, med et ålreit anlegg syns jeg det er helt sjef. Og softwareversjonen av GR3 koster ca. 700 spenn... Får jeg en skikkelig rørforsterker til den prisen hos deg, så er det jaggu verdt turen :D

Men det er jo software. Jeg tenkte selvfølgelig på Kontrol Edition til 4690,- som er den eneste brukbare løsningen med mindre man har lydkort til noen 1000-lapper og orker å knote med det. Jeg har et gratisprogram som påstår å være like bra som Neumann-mikrofonene (det er det forøvrig ikke), men av en mystisk grunn så er det ikke helt det samme uten en membran som faktisk tar opp lyden min. Blir liksom litt stille. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har et Lexicon Alpha, som duger mer enn godt nok til Guitar Rig og tilsvarende. Det betalte jeg 890 kroner for. Da er vi oppe i 1590 kroner - den eneste rørampen man får til noe i nærheten av den prisen er vel en Fender Champion 600, som muligens ikke er fullt så allsidig som Guitar Rig... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har et Lexicon Alpha, som duger mer enn godt nok til Guitar Rig og tilsvarende. Det betalte jeg 890 kroner for. Da er vi oppe i 1590 kroner - den eneste rørampen man får til noe i nærheten av den prisen er vel en Fender Champion 600, som muligens ikke er fullt så allsidig som Guitar Rig... :D

Tre ord: Plug And Play ---> Jeg ville heller hatt Champion 600 til hjemmebruk hvis jeg ikke skulle gjort innspilling. Men du har rett i at du har mye større spenn i antallet lyder du kan produsere. Vi får være enige om at vi er uenige der (eller så kan du bli enig i at jeg har rett, det er opp til deg. :P) Men jeg tenkte selvfølgelig på den egentlige Guitar Rig-pakka da jeg sa at man får en fin rør-amp for den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.