Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva kan gjøres med en gibson Melody Maker?


Anbefalte innlegg

I Melody'n min var det P90 orginalt, hvorfor sluttet Gibson med det?

Vanskelig å si, men Gibson har det jo med å gjøre variasjoner i specs på forskjellige årsmodeller. Har jo også blitt lansert 12-strengers MM og en med 3 pickuper, så mye spennende ute og går. Du kan jo lese litt på Gibson Melody Maker - Wikipedia, the free encyclopedia , men det gir deg ikke noe svar på det du egentlig lurte på. ;)

Jeg gjetter på at det er for å skille den litt ut fra andre modeller (som f.eks Les Paul JR)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plukket med meg Boss BCB-60, Gibson SG, Line 6 Relay G30, Orange PPC112 og Boss TU-2 hjem fra jobben i dag for å begynne med modding av trådløst system. Venter bare på amp i posten så har jeg absolutt alt. Forløpig bygger jeg inn tuneren til den trådløse ampen min, men vurderer å bygge inn en tuner i SG også. Bare vet ikke nøyaktig hvor jeg skal ha den, og da kan man like gjerne vente litt. Forslag?

Har funnet ut at jeg feiger ut på destruktiv modding av SGen min og Melody Maker forløpig forløpig og fokuserer på å modde forsterker og få trådløst system så funksjonelt og solid som mulig før jeg senere bygger den trådløse senderen inn på baksiden av SG med lader etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.