Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sluttrinn til X3 live


lagslide

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg trenger et sluttrinn til backup-rigen min, som pr. i dag kun består av en X3 live. Vil en Marshall EL84 20/20 duge? Har hatt en 8008 før, men den nådde liksom ikke helt opp mot en bråkete trommis... Erfaringer og tips tas imot med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en 8008 før, men den nådde liksom ikke helt opp mot en bråkete trommis...

Jeg har kjørt 8008 sluttrinn - både på Digitech GSP 1101 og på min nåværende Sansamp PSA 1.1. Vi spiller jæ..... høyt på øving, men har aldri opplevd at jeg ikke har greid å holde følge. Kanskje det er utgangssignalet på X3'n som er for lavt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt 8008 sluttrinn - både på Digitech GSP 1101 og på min nåværende Sansamp PSA 1.1. Vi spiller jæ..... høyt på øving, men har aldri opplevd at jeg ikke har greid å holde følge. Kanskje det er utgangssignalet på X3'n som er for lavt?

Har forsåvidt ikke testet 8008 med X3, hadde en Boss GX-700 på den tiden, men som du antyder så kan det jo har vært utgangssignalet på den som ikke hang med. Jeg får kanskje prøve å få tak i en igjen.

Endret av lagslide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.