Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefal meg noen nye metalband


metalpete

Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det bare meg eller er 99% av de nye banda nå dritt. Synes stort sett jeg bare hører på de "gamle" banda som Megadeth, Slayer, DT, Machine head, Testament osv osv. Siste nye bandet jeg ikke går lei av jeg fant er vel Into Eternity. Noen som har lyst til å anbefale meg noe fra undergrunnen som er bra. Ikke kom med dårlige band som Lamb of god, Trivium, KSE osv. Jeg er ikke helt utafor, jeg bare synes disse bandene er gørrkjedelige etter å ha hørt på de i 5 minutter.

Children of Bodom- Finsk melodic death metal band med sjukt fet gitar.

YouTube - Children Of Bodom - Sixpounder - Sixpounder

- Lake Bodom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt på cob siden 2000, he he. Nice try, men det jeg leter etter er undergrunnsband, ikke mainstream. Men for all del er samma om jeg liker de banda dere foreslår eller ikke, kan hende noen andre får høre noen nye band de liker, så kom med nye band.......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka ut bandet mitt? Vi har ikke noen ekstremt imponerende opptak liggende ute, så kom på konserten vår på Elm Street i Oslo den 13. november. :D

Følte bare at jeg måtte spørre: Fredag den 13. på Elm Street?

Var det ment som en joke eller skal dere faktisk spille en gig Fredag den 13. på et sted som heter Elm Street ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk helt seriøst :D

Om du ikke kjenner til Elm Street Rock Café så bør du absolutt ta en burger der neste gang du er i Oslo!

Fett :D

Det skal jeg huske ;) Hadde sikkert vært fett å få meg seg noen fete Metal gigs, når jeg først er der og :)

Endret av Linkage25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka ut bandet mitt? Vi har ikke noen ekstremt imponerende opptak liggende ute, så kom på konserten vår på Elm Street i Oslo den 13. november. :D

heeh ute og promoterer ja? :D neida, FI er gørtøft som jeg har sagt mange ganger før.

ny metal? hørt communic? norsk thrash prog-band fra Mandal som har slengt ut 3 skiver. får som regel 6ere på alt det de gjør. og det er helt riktig etter min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.